Biertje?

in deze koude tijd van het jaar staan ze bij ons ook wel op stal. maar vertel eens heb je wel eens grolsch gehad dan? want zogauw je grolsch hebt gehad wil je niet anders meer.

ik heb wel ooit grolsch gehad ja, toen ik die kant op vakantie was en er nix anders te zuipe was daar in de kroeg :evil:

Ik denk dat ik als Utrechtenaar maar eens een einde moet gaan maken aan deze discussie:

 

Er is maar een bier en dat is Heineken. Jullie braboos kunnen leuk proberen zelf biertjes in elkaar te brouwen met als gevolg zoiets als Grolsch, wat met recht ook geen bier genoemd kan worden (om maar te zwijgen over Dommelsch).

Het enige brouwsel wat in de buurt komt van bier onder de rivieren is Bavaria.

 

Zo, dat moest er ff uit.

 

(ik hoop niet dat er door deze persoonlijke menigen enige haatgevoelens onstaan bij een of andere personen)

nou haatgevoelens niet maar wel een grote schok dat je mij een braboo noemt. dat kan niet door de beugel. dus laten we maar een pijpje nemen :grinning:

tukker of braboo: what’s the difference? :rofl:

 

 

(had te veel van Heineken genoten denk ik :? )

flame war!!!

 

Ok ff om recht te trekken er is maar 1 provincie en dat is brabant das algemeen bekend daar hoeft niet over gediscussieerd te worden.

LMaar dat je een brabander vergelijkt met een tukker dat kwetst me wel erg diep.

En om over hijnikken nog maar te zwijgen, ik heb nooit koppijn van bierl, maar as ik veel zuip dan komt hijnikken dus gewoon serieus in de buurt van een kater. Wat een ontieglijk ranzig slootwater :stuck_out_tongue:

heineken komt niet eens in de buurt van slootwater volgens mij is het gewoon koeie pis ofzo. drink nu allemaal maar gewoon grolsch dan komt alles goed! :!: :!:

blaad

blaat met een Tterug

HHmmz bij ons in de Ghetto is de sleng toch altijd nog blaad hoor, ik weet niet hoe het bij de boeren is hoor… :rofl:

ja nou ik gebruik het niet of nauwelijks maar volgens mij is het met een T dus.

Ik hoor het al weer, rijkeluis keendje :stuck_out_tongue: jij woont niet in een echte ghetto

nee woon niet in een ghetto nee maar ben al helemaal geen rijkelui’s kindje. alhoewel heb voor genoeg geld aan elektronische apparatuur in huis staan om 4 gezinnen van tv/video/dvd/radio enz. te helpen.

Pik, ik meot het doen met 1 compu geen kabel en 1 tv (voor het hele gezin) Niet dat wij arm zijn ofzo, maja al was het wel zo dan was ik er trots op 8)

ach ja kabel 5 computers in huis 3 met kabel 8) maar laten we verder gaan over GROLSCH 8)

Je weet dat je al verloren hebt dus we kunnen er net zo goed over ophouden

de GROLSCH drinkers zijn in de meerderheid! :stuck_out_tongue: dus jij hebt verloren :stuck_out_tongue:

hoezo in de meerderheid??

 

en ik ben sterker dus ik win

nou clint drinkt GROLSCH redwatch drinkt GROLSCH ik drink GROLSCH dat zijn er drie tegen een. :stuck_out_tongue: en nee chriss telt niet mee want die drinkt van dat rare slootwater (heineken)

Bring it on bitches, 3 tegen 1, met civ zou ik het verliezen. Maar irl, twijfel ik, hoe groot is die clint :rofl: