conquests waar nog te kopen?

Uhm?..hoe je nog aan Civ 3 komt?

Via een Torrent? “als je weet dat dat is”… Civ 3 zoeken en via Azureus downloaden!

Echt super programma , Azureus , de gedownloade torrents zijn precies dezelfde CD Images als de gewone ‘legale cd’s!’ :sunglasses:

Illegaal origineel zeg maar… :roll_eyes:

nog ff ebayen en anders wordt het inderdaad deze manier…

http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_rechts…HomeAanbieding=

Voor diegenen die nog steeds CIV3 (basis) of Conquest zoeken:

• Civilization 3(basis) kun je kopen bij:

Intertoys voor 4,99 Euro of bij :grinning:

Free Record Shop voor 5,99 Euro :o (1 Euro duurder dus!!)

• Civilization Conquest kun je bestellen via:

www.bol.com

Je moet dan wel eerst even "registreren"als klant

Groeten, Roland :wink:

Klopt inderdaad. Belachelijk goedkoop voor zo’n spel toch? :laughing:

Civ4 ligt al op de loer…

bij kijk en vergelijk kijk hier

http://www.vergelijk.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=…%203%20conquest

ik kijk met smart naar civ 4 uit zodra er wat is wil ik hem

Wel jammer dat dan al je vergaarde Civ3 kennis weg is. Een gedeelte komt wel weer terug in Civ 4, maar niet alles…

ja maar met die 3d en inzoomen word het denk ik wel mooier van als ze de basis maar bestaan laten en niet zoiets als empires maken want dan kap ik meteen ik wil vast houden aan dit sisteem

Als het maar turn-based blijft vind ik het goed. Grafisch maakt me niet zoveel uit, ik wil slimmere tegenstanders!

ik wil het spel eerlijker hebben niet dat mijn tank verliest van een warior

en ik wil stiekeme soldaten die stiekem de tegenstander kan aanvallen zonder dat je er op aangesproken word of dat het meteen oorlog word

niet van die domme spionnen als ik die probeer teplaatsen worden ze altijd betrapt

en ik wil dat je tegen een tegenstander kunt zeggen als je niet maakt dat je weg komt vernietig ik die unit en niet van sorry of meteen oorlog

dit is een klein stukje wensen

1. Dit heet het invincible spearman syndroom. Een spearman die het achter elkaar wint van een paar tanks. Wordt aan gewerkt, de RNG wordt verbeterd.

2. Hidden Nationality unis kunnen dat. Een standaard unit die dat kan is de Privateer, voor de rest zijn er mods van.

3. Espionage mag van mij ook wat beter ja, SAFE stelen van tech gaat TE vaak mis.

4. Uigebreidere diplomacy is iets wat ik ook wil ja.

ja je wint op den duur toch wel want je valt aan met 5 tanks tegelijk maar het hoort niet zo vind ik smetje in het spel

ik heb alleeen die priveteer maar zelf die kan alleeen een galei aan valleeen bij grotere delft hij tevaak het onder spit een stiekeme onderzeer zou een hele goeie optie zijn alleen komt die dan wat telaat in het spel

ja diplomatie je kunt niet echt dreigen he terwijl je een veel grotere natie bent terwijl je zelf de [ hoe zeg je dat ] de agressiefe naties tevriend moet houden anders heb je ze meteen in je nek met oorlog ik heb gisteren net tech gestolen van de irakies en spionnen geplaatst monarch werkt eindelijk zit geloof ik in de 1200+ gold per keer

EINDELIJK

Nu nog leren wanneer Communism, Fascism, Republic, Democracy enzo waardevol zijn.

ja dat is waar maar dit is de eerste keer dat monarg werkt dus blijf ik hier even mee spelen

pas als ik wat zekerder ben kan ik eens een andere proberen die bij mijn stijl van spelen past