Mededeling: The_Unforgiven op rondreis

Nee hoor, want als het tegen valt dan schep JIJ te hoge verwachtingen. Mij valt niets te verwijten. Als ik een nieuw scenario had bedacht en dat deugde niet dan had je kritiek kunnen uiten, maar ik heb een scenario gekopieerd, dus kun je alleen aanmerkingen hebben op verschillen met het origineel.

ja, en als het me in dat opzicht tegen valt… :stuck_out_tongue:

Geintje, het zal wel goed komen denk ik… Ik kijk iig ook uit naar het SVDM1 scenario…

Als het probleem met de icons is opgelost kan ik weer vol aan de slag, heb al een vraag gepost op CFC om te kijken of iemand me kan helpen. Maar hij gaat mooi worden :sunglasses:

dat geloof ik wel… Ben thuis, ga misschien zo wel eens beginnen met CIV

Volgens mij heb ik het probleem gevonden, ga morgen ochtend direct aan de slag. Als dit werkelijk het probleem is dan gok ik er op dat het scenario halverwege volgende week, eind volgende week klaar is. Oeh ik heb gewoon zin in dit scenario ^_^

En welkom thuis…gvd, een beetje fatsoen is er ook niet meer bij bij die jeugd van tegenwoordig :laughing:

Jeugd? Welke jeugd? Is er ooit fatsoen geweest dan?

thx clint… Maar ik zit in de stress hier. Die civ2wwii deity neutrals, AAAAAAAAAAH

Geloof mij nou maar als ik zeg dat het moeilijker is…Ik ben heus niet zo gek als ik soms lijk hoor

Zegt hij zelf :stuck_out_tongue:

Ja, precies, artikel 1: “Michel heeft ALTIJD gelijk”

SLOTJUUUUUHHHHHHH

ok, slotje erop, anders blijft die MiChello aan het zaniken… :stuck_out_tongue: