MsMac

LowLands…Laat maar…Geen commentaar… <_

dan is het goed…

Ga trouwens ook naar dancefeesten enzo hoor, brede muzieksmaak, maar Lowlands gaat om de sfeer.

8000 man die als ??n stem op de muziek schreeuwen: “You want to live, you want to die, thrillseeker. Put your heads, against the god damned speeker.”

Dat is sfeer :roll_eyes: ^_^

Ik weet verder niet waar iedereen heen gaat maar als iemand van plan is er heen te gaan, dan moet ie het maar zeggen. See you at Impulz!

En dat is leuk?? Geef mij maar lekkere (melodieuze eventueel) hardrock of Eminem (om toch een beetje bij de tijd te blijven). Marillion, Golden Earring, Peter Gabriel, Ozzy (in zijn nog wel bij bewustzijn dagen :roll_eyes: ) Iron Maiden, Guns n Roses…hoelang moet ik nog doorgaan??

Ik hoor het al, compleet een tegenovergestelde hoek als waar ik vandaan kom. Neophyte, RTC, Deepack, Bass D & King Mathew (om toch een beetje bij de tijd te blijven), Gizmo, the Darkraver (in zijn nog wel bij bewustzijn dagen :roll_eyes: )…Hoe lang moet ik doorgaan?

 

P.s.

Happy is voor homo’s

Ok, ik zie dat we wat dit betreft indeed miles away zijn. Maar wat is dat over die heaumaux die happy zijn??

ik zit in allebei de hoeken :o

Das een liedje

een erg triest liedje IMO…

:laughing:

er zijn teveel ‘chat’ threads: closed