nostalgie

och verrek dit is de civ1 draad :rofl: helemaal vergeten

Maar volgens mij was hij wel degene die draadjes door elkaar haalde :laughing: Daarom loopt ie ze nu weer ergens anders te mergen etc. om te zorgen dat ie niet de lul is :rofl: :stuck_out_tongue:

omdat ik je reactie wilde op mijn opmerkingen en je replyde daar steeds niet. Het was de bedoeling dat jhe DAARHEEN ging en replyde, niet hier :wink:

Gecombineerde schuld IMO :stuck_out_tongue:

Niet waar en ik heb gelijk en mijn vader is bij de pliesie ennnnnneeeuuuhh

Ja, maar de mijne is veel groter en ik haal mijn broer drbij…, EN NU HOUDEN WE DIT VOOR

civilization 1

ik weet het, doe er zelf ook aan mee, so don’t tempt me… :stuck_out_tongue:

ok, wat een KUTSPEL :laughing: :rofl:

:roll_eyes:

Nee we zijn te ‘druk’ met Civve ipv van hier onzin te blaten :laughing:

"vind ‘t hier ook verd8 stil’ :roll_eyes:

Ja, Civ I. Even kijken… ik zat vroeger op een werkervaringsplaats op een Universiteit. Toen kwam er een student met twee HD-diskettes (3,5" inch) op me af en zei: “Dit is een leuk spel.” Ik: “O ja?” Hij liep met mij naar een PC, ik maakte een nieuwe directory C:CIV, en kopieerde de inhoud van de diskettes naar die directory. “En dan moet je CIV intikken.” En toen was de hek van de dam. Alsmaar Civ spelen. Bij mij ontstond toen snel het werkwoord civven: Ik civ, jij civt, ik civde, etc. :grinning: Dus Civilization spelen.

Ik presteerde het om tot 3.45 uur 's nachts Civ te spelen, hoewel ik om 7.30 er al weer uitmoest. Nog even een beurt (turn) en dan stop ik. Nou… het is eigenlijk heel spannend! Nog ??n beurtje, en dan stop ik ook echt! Oeps… wat is er nu? Dat gaat niet goed! Mijn civ komt in de problemen. Dat moet ik wel eerst oplossen voordat ik gerust kan slapen! Je weet wel, hoe spelverslaafden denken, h?? :grinning:

die goeie ouwe tijd he… :laughing:

Heb ik ook gehad… Met Civ1, Civ2, CTP1, CTP2, Tomb Raider, Diablo2

En nu met Civ3 en nog met Civ2 WWII scenario. Ben trouwens klaar daarmee. Deity Neutrals World Domination. Ergens in 2020 weliswaar, maar toch…

Tja, het JOMT-syndrome hebben we bij civ volgens mij allemaal wel last van

JOMT?

just one more turn

kijk, zo leer ik ook nog eens een afkorting bij…

Zo, lang dood onderwerp…

Nachtenlang op mijn studentenflatje knetterstoned obsesief CIV gespeeld. Colonization al bijna even erg. Ook gezellig met vrienden. Heeft een aardig aantal tentamens gekost…

Lopen trouwens allebei prima onder WinXP. In geval van nood DOSBOX downloaded, is nog gratis ook.

Leporello… Welcome hier trouwens!

Ja ik ken dat gevoel… van nostalgie!.. hmm idd heeft me ook veel lange nachten bezorgd. en eindeloos civven!..

En nu ik civ 4 al een tijdje speel… nog erger… vriendin die op de 2de plek komt strax :wink: haha

speel ze :laughing:

Daar ben ik ook bang voor, vriendin op de tweede plaats… :unsure:

zucht, en ik hoopte dit jaar op de uni wat beter mijn best te gaan doen dan vorig jaar…daar komt dus ook niet veel van terecht vrees ik. Gelukkig ben ik op het moment vrijgezel, kan er ook niets stuk lopen :rofl: