Tactics bij PTW

?n toch ben ik van mening dat je beter ‘shift-A’ kkunt gebruiken… :wink:

Zeikerd :rofl:

Yo Vix, moet jij snachts niet hele andere dingen doen? Mocht je suggesties wensen: PM! :twisted: Moet zeggen dat ik ook wel de lange games mis, ga toch weer gewoon spelen. Daar komt bij dat op Elimination de AI wel errug stom is (zelfs op Monarch).

 

Eigenlijk zoek ik bij mijn wij… ehh vrouw ook de shift-A-knop. Doet ze alles automatisch maar ze blijft in en om het huis. :idea:

Ooit van een riem gehoord?? :stuck_out_tongue:

Nou bij mij gaan ze (de workers) bij ‘shift-A’ gewoon van huis, als er wegen zijn.

 

Voor thuis: pillage alle wegen naar buiten je huis-grenzen, zal je zien dat ze rond en in het huis gaat ‘automaten’! Maar ja, de corruptie lijkt me na verloop van tijd in Huize Red wel gevaarlijk groot worden (Entertain ze!)

Of zet ze aan de Civ, zoals ik bij Vix heb gedaan, alleen komt er dan dus niets meer van de huiselijke taken (schema’s van was en afwas vindt ze toch minder…).

Tja, 's nachts…die fijne stille uurtjes als iedereen slaapt…nouja, is meer logistiek van dit huis, de PC’s worden verdeeld over de diverse bewoners, en 's nachts heb ik ze bijna allemaal voor mezelf, en als ik m’n bedje dan instap, is ie alvast lekker warm!

En al die tijd die ik aan de schema’s besteed, da’s de tijd dat ik niet online kan zijn (medebewoners dan wel), en geen Civ kan spelen, maar toch nog er mee bezig kan zijn.

Ik besef dat het raar is, die interesse in de editor enzo, maar ja…tis w?l leuk!

& leerzaam…daar ik verder nog steeds geen andere game-ervaring heb.