The_Unforgiven storyline, part V

vol49.JPG

 

vol50.JPG

Iemand een nieuwe concrete uitdaging? Anders begin aan hetzelfde idee, maar dan op een huge map, maar dat wordt ERG pittig denk ik… Of ik kan het spel modden tot een eigen BEYOND SID verhaaltje…

he unvergivven

ik heb een vraagje wat betekenen die cijfertjes toch als je met een tegenstander vecht bijv 38-5

            21-1

dit soort dingen die snap ik niet

Het is het aantal verloren units: 38-5 wil zeggen dat Unforgiven 38 units heeft afgemaakt en er 5 heeft verloren…

oke

ik snap het

bedankt

Maareh… geen uitdagingen? Heb al dagen geen civ meer aangeraakt, dus vingers jeuken…

he unvergivven

even een vraagje

ik loop hier al een tijdje mee als jullie het spel kunnen aanpassen en beinvloeden met nieuwe uitvindingen en oorlogs materiaal is het dan ook mogelijk om de namen in het spel teveranderen

ik bedoel in het nederlands bijvoorbeeld ;warior - krijger

                                                        granery - graanschuur 

                                                        ivory - ivoor 

 

ik wil dit eigenlijk al een tijdje en heb ook wel een idee maar ik weet niet of dit dan in het spel bewaard blijft als ik hem op nieuw start

ik ga dan naar het spel en open dan de mapjes resorces enzo en verander dan de namen hier van in het nederlands kan dit en blijft het dan zo ?

Het enige modden wat ik doe blijft vrij oppervlakkig. Wat je wilt zal ongetwijfeld kunnen, maar ik zou niet weten hoe. MiChello waarschijnlijk wel.

dan hoop ik dat michello reageerd

mijn handen doen het weer dus misschien probeer ik het gewoon maar ik kan het er altijd weer uitgooien en het spel opnieuw instaleren

maar ik weet niet of het bij alle civs moet

bijvoorbeeld:civ3 en play the world en conqwest

Ik heb bij die resources toendertijd ook alleen de files in de Conquests map vervangen, omdat ik de andere versies toch niet meer speel. Ik denk dat dat hier ook voor geldt. Maar direct bestandsnamen veranderen werkt niet, dat kan ik je wel alvast vertellen. Het programma probeert dan files aan te roepen die er ‘niet meer zijn’.

dus als ik gewoon de mapjes van conkwest open en de namen verander dan werkt het spel niet meer ?

dat vind ik dan heel jammer het leek zo simpel

en toch leek het mij heel leuk toe

verder heb ik niet zoveel verstand van komputers dus dan moet ik het ideetje maar laten vallen jammer

maar toch bedankt