Anarchy

Iemand een idee (en dit lijkt me nou weer typisch iets voor unforgiven om te beantwoorden) :wink: of je vooraf ergens kunt bekijken (en dan heb ik het niet over hoogstaande wiskundige formules :stuck_out_tongue: ) hoe lang het gaat duren voor je uit Anarchy bent als je van govt gaat wisselen??

Ben de 1e :laughing: …haha

 

Uhm ja goeie vraag… :huh:

Volgens mij aan de hoogte van je level…je trait die je kiest (Religious bv) en de happyness in je steden?? das wat ik maar denk…

 

Als ik Dutch ben en ik heb 'n revolutie naar me Monarchy dan duurde dat rond de 5 turns…maar ik had in dat geval al veel happy faces :wink:

H?, bedankt voor het antwoord…EN NU??? :laughing:

Ok dr is vast een wiskundig regeltje ofzo voor bij CCF :ph34r:

Kijk naar hoe lang je beurten zijn bij de keren dat je speelt… Testing is Key :stuck_out_tongue:

Ja bijdehand, zo ver was ik ook al, maar nu de voorspelling…

ja ja :laughing: ok…was just helpin’… <_<

 

 

Dat wordt dus w8te op ‘Math Master himself’ Unforgiven’ :roll_eyes:

 

 

Verd8 stil bytheway??

Er zit een RNG deel bij het aantal turns volgens mij, dus je weet eht nooit van tevoren. Had in de newbies thread gekunnen he… :stuck_out_tongue:

heeft ook volgens mij te maken met de era waarin je zit, hoe goed je steden verbonden zijn en hoe groot je rijk is. Ik weet in iedergeval wel zeker dat ik zon instelling niet in een scenario kan aanpassen…

Goed, maar het antwoord op de vraag is dus zover ik nu begrijp, dat behalve de hoogstaande wiskundige verklaringen die ze op CFC posten (laat dat in godsnaam hier niet gebeuren pleeeez) :stuck_out_tongue: er geen mogelijkheid is om dit te zien, typisch geval van vette pech dus.

op CFC denk ik dat ze er ook geen hebben, ik zal eens gaan graven als ik tijd heb. Dan post ik het wel met een waarschuwing erbij…