Andere forum software-> Testers gezocht!

Gezien het feit dat de huidige forum software niet meer gratis is en 199 dollar kost…(en ik hem nu dus illegaal gebruik), ben ik op zoek naar andere software.

Een optie is om terug te gaan naar phpBB, wat ik vroeger gebruikte. Dit is en blijft gratis software.

Ik heb het huidige forum al omgezet naar phpBB -> jullie kunnen testen of het goed werkt via deze link.

 

Kijk of je kunt inloggen en of je wachtwoord werkt.

(er zijn nog een hoop andere dingen die nog niet goed werken, maar ik zou graag willen weten of jullie kunnen inloggen.)

 

Alle reacties kan ik gebruiken

Het forum overzetten gaat niet goed lukken, ik denk dus dat iedereen zich opnieuw moet gaan aanmelden op het nieuwe forum, en dat het oude forum gewoon blijft bestaan…(alleen lezen dan), of misschien dat ik dit forum maar blijf gebruiken…

Het forum overzetten is uiteindelijk toch gelukt :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Het is uiteindelijk zelfs beter gelukt dan verwacht… wat vinden jullie van het prachtige overzicht schermpje op de beginpagina… prachtig toch? helemaal zelf gemaakt!!! 8) 8) (Geen eigendunk ofzo hoor :laughing: )