Andere forumindeling?

Ik heb hier al langer op zitten broeden, maar ik vind de meeste forums over Civilization 3 onpraktisch. De meesten spelen Conquests, maar toch wordt bijna alles gepost in het originele forum voor Vanilla.

 

Ik denk dat het duidelijker is om de volgende indeling te maken (ook in die volgorde):

 

Civilization 3

|–Conquests

|–Play the World only (duidelijk erbij zetten dat het alleen voor PTW is)

|–Vanilla only (duidelijk erbij zetten dat het zonder Xpacs is)

 

Dan posten mensen vanzelf in het Conquests forum. Dan klopt het beter. Mee eens of moet ik mijn bakkus maar weer houe?

mee eens, goed idee

Dat ie z’n bakkus maar weer moet houe??? IK OOK :rofl: :sunglasses:

Moderator comment: Warning: virtual baseball bat approaching

Ok, maar euhh, VANILLA, XPACS??? Ik heb geloof ik echt van alles gemist toen ik zat te civven en jullie op allerlei forums zaten?

vanillla is zonder xpacs en een xpac is zeg maar gewoon kort voor Expansion pack :stuck_out_tongue:

User comment: Warning: virtual cop activated

:rofl:

Nee maar ik ben t er wel mee eens, vraag me alleen af hoeveel users er op het PTW forum zouden zitten…

Weinig, maar het zou wel kloppen, want het is vaak C3C of Vanilla, meestal C3C

 

ff voor clint: C3C=Civilization 3 Conquests :stuck_out_tongue:

Ik zal hier nog eens over peinzen. Kom ik na mijn rondreis hier wel op terug.

Ik zal eens kijken wat ik ga doen… ff checken in de admin sectie.

 

Zo, gedaan :sunglasses: . Hoop dat het nu wat duidelijker is. ER is helaas iets misgegaan met de topics die in "play the World"stonden… een gedeelte daarvan staat nu in Civilization III… iets te ijverig geweest met klikken… dus modjes, vind je een post die daar niet thuis hoort, verplaats het ff naar PtW