Auto save (die niet werkt)

Vanaf het begin af aan heeft bij ons de Auto Save mode het niet gedaan, we zijn er nu aan gewend om elke turn te Ctrl-S’en, zo erg is het nu ook niet, maarre heeft iemand anders dit ook (gehad), of niet?

Wat bedoel je precies, komen er dus niet automatisch in de map autosave bestandjes te staan?

Lijkt me namelijk toch wel gek

dat heb ik nog nooit gehad. Maar kun je dat niet instellen bij de preferences?

Ik zit nu niet achter mijn Civ pc, maar ik weet inderdaad bijna 100% zeker dat er in preferences een “autosave on/off button” te vinden is. Ik zal vanavond nog ff checken voor de zekerheid. :idea:

Je hebt gelijk

Dank je, dat zou ik thuis graag wat meer horen… :stuck_out_tongue:

En ja hoor, zodra ik een testgame opstarte zag ik voor t eerst dat de turns naar de autosave gingen!..zucht…maar goed, weer een probleem minder, maar waarom het nu opeens wel wilde…

Maar voor de duidelijkheid, ik heb de optie altijd aan staan in de preferences, ik ga daar altijd in een game een paar keer naar toe (meestal om de animated moves uit/aan te zetten).

Klinkt wel vreemd idd, ik heb alles altijd standaard ingesteld en verander niks meer. Maar goed, wederom, als het werkt lekker laten zo :wink:

Zover ik weet zijn mijn instellingen altijd het zelfde iedere keer als ik het spel op start, ik zit nooit in het preferencess scherm :roll_eyes:

Je preferences blijven altijd hetzelfde ingesteld zoals tijdens je laatste spel.