Babylon lijkt wel Amsterdam Zuid Oost

Uhm, laat me denke, nee dus :rofl:

eens, maar dat wisten jullie al… :wink:

“beaste”…“pupke”…“leegfreet”…“da”…

 

Wazeggie? :roll_eyes:

 

 

 

 

:wink:

Komt erop neer dat Unforgiven hier zo’n beetje de enige is die aan MicroManagement doet.

 

beaste = beste, was typVout

pupke = menneke, kereltje ofwel zo’n worker in je city screen

leegfreet = je hele food storage leeg eten, snaps? Ofwel: een paar beurten met -zoveel food draaien

:stuck_out_tongue:

Waar kwam jij ook al weer vandaan, Brabant?

jij gaat me niet vertellen dat je niet weet wat vreten (ik schreef het met een f om het meer ‘body’ te geven) en pupke betekent… Waar kom jij vandaan dan. De maan?

Ik weet wat ze betekenen, maar in het gedeelte van nederland waar ik vandaan kom gebruiken ze woorden als pupke niet, en ik blijf bij mijn mening dat brabant te dicht bij Belgi? ligt :stuck_out_tongue:

en doesburg te dicht bij Duitsland, haha :wink:

verrekte sjenkerd (…) :stuck_out_tongue:

en Delft dichtbij Den Haag…TE dichtbij!!

 

eigenwijze jarrel!

 

 

 

kuch

 

 

 

 

 

:stuck_out_tongue:

hee, er is niets mis met Duitsers. Een Engelsman sprak ooit: “The Dutch are exactly the same as the Germans in all ways except one: No one hates the Dutch”

Moet je dat eens in Indonesie zeggen…en wat zijn dan volgens die Engelsman enkele overeenkomsten tussen de Duitsers en de Nederlanders?

Ik ben in Indonesie geweest, en daar hebben ze echt geen hekel aan ons. En de overeenkomsten? Noem maar…

Ja, wij spreken toch ?berhaupt…oeps…maar ??n woord Duits… :stuck_out_tongue: (Of had die bij raad de quote gemoeten?)

Nou ja Duits en Nederlands zijn de laatste twee Hoog-Duitse talen die gesproken worden, de talen lijken nog steeds enorm op elkaar…meer dan een hoop andere talen in de germaanse talen familie