Bedienings paneel

bij het opstarten van een nieuw speel is het bedinings paneel waar je de comando’s kan uitvoeren verdweenen kan nu niets doen.wie weet hoe ik hem weer terug krijg?

Probeer eens de combinatie crtl-I, volgens mij kon je daarmee het menu verbergen. Anders moet je kijken bij de spelopties.

dank je hij is weer goed ,nu zit ik met een ander probleem.hij geeft net een beetje te vaak er is een fout gemaakt dit speel wordt afgeslooten meestal in een verder gevordert stadion in het speel.erg iritand dat ik een speel niet kan uitspeelen .kun je ergens bugs opdaten en hoe gaat het instaleren daar van.

Je kun vanuit het spel updaten (in het hoofdmenu -> advanced -> check for updates), of je kunt de patch handmatig downloaden: Van de servers van Take2 Games. De laatste versie is 1.61, dus als je die versie al hebt, moet je maar kijken of je niet misschien nieuwe videokaart drivers kunt installeren. Veel succes

 

Hmm… had ff de verkeerde versie in mn hoofd… :roll_eyes: Hier 3 links naar de laatste patch voor Civ III:

Civilization III Patch v1.29f (9.9 MB): Mirror 1 Mirror 2 Mirror 3