belasting ontvangen

Hallo,

 

Kan iemand mij vertellen hoe je belasting kunt ontvangen van inwoners van een stad. Er staat bij inkomsten iets van taxmen, maar ik kan nergens hierover iets vinden, graag jullie tips !!!

belasting ontvangen kan op 2 manieren.

 

Als je commerce in een stad hebt kan deze commerce worden omgezet in wealth (gold), science en/of luxury. Hoeveel procent commerce naar ieder van deze gaat bepaal je met je taxslider, bij je adviseur (onder de F1 toets).

 

Als je in een stad zelf bent zie je welke tiles er door citizens bewerkt worden. Dit levert commerce, production en/of food op. Als je een tile weg klikt krijg je een citizen die iets anders kan doen naast tiles bewerken, deze citizen kun je veranderen in een entertainer, scientist of taxman door er op te klikken.

bedankt michello! ik ga het eens proberen. :roll_eyes:

he weer en nieuwe speler er bij

hartelijk welkom mike

We zijn hier om te helpen :sunglasses:

Welkom op de site en veel plezier met de wondere wereld die civilization heet!

Hallo Civ vrienden,

 

Ik heb nog even twee andere vragen: Waarom eindigt het spel in 2050 of kan je dit veranderen of instellen.

 

Klopt het dat je, als in 2050 het spel officieel eindigt, je lang niet alle technologien hebt uitgedacht of moet dit wel mogelijk zijn binnen die tijd; wat zijn jullie ervaringen?

 

:huh:

Je kunt in 1600 (of nog eerder) al alle technologieen hebben :laughing: … kwestie van lang civilization spelen… Gewoon een nieuw potje beginnen en kijken of je het sneller kunt doen (efficienter).

Heb gisteren geoefend met een paar dingen en het gaat al een stuk sneller om de technologien te verkrijgen. Het taxmen verhaal lukte ook dus dat gaat allemaal lekker. :grinning:

ach mike

er is nog so veel

en als je denkt dit is het so doe ik het de volgende keer

is het spel weer anders

ik kan maar 1 ding seggen speel en geniet enz