Ben ik de enige?

Tevens kan een succesvolle oorlog be?indigd worden met een vredesverklaring waar een eis van tech’s van de tegenstander aan hangt. Als jouw tegenstander flinke schade heeft onderleden tijdens een oorlog maar desondanks een voorsprong had op techniek kun je ook heel makkelijk je eigen tech’s op peil houden…

Als je ze echt verpulverd hebt, geven ze zelfs steden! Dan krijg je zoiets van: “I don’t have much choice, do I?”

ja erg leuk dat hebben ze nog nooit tegen mij gezegd

waarom heb ik dat nooit

dan moet je vrede sluiten met een civ waar je oorlog mee hebt en die je helemaal aan het verwoesten bent. In ruil voor vrede hebben ze dan vaak VEEL over.

als ik aan het oorlog voeren ben en ik ga naar diplomatie

dan kan ik niet kiezen uit vrede sluiten

Je kunt bijv kiezen uit: (effe uit mijn hoofd)

 

We seem to have overextended ourselves …

Our troops approach your cities. I urge you to discuss peace terms.

 

Dit zijn manieren om vrede te sluiten. Bij de laatste kun je er dingen bij krijgen, bij de eerste niet.

 

Ik klik echter altijd op “propose a deal” dan klik ik het enige mogelijke aan: peace treaty en daarna kun je er vanalles bij zetten

ach zo

nou ik zal het eens proberen

maar net als tech die heb ik dan meestal allemaal wel en hij nog niet

dus dat hoef niet tevragen en geld hebben ze ook niet zoveel

dus er blijft weinig over

En in dat geval kun je dus ook, zoals unforgiven al zei, steden eisen…

ja ik ga nu alles eisen ik ga het proberen

heerlijk spel

geen te grote steden eisen, die krijg je vaak niet. ook niet steden midden in territory, die kunnen flippen.

kijk dit zijn nu hele bruikbare tips

hier heb ik wat aan :twisted:

Tja, ik kan ook Micromanagement tips gaan geven, og hints naar een deity diplo victory, maar ik denk dat je daar in dit stadium nog minder aan hebt. Dat komt nog… :stuck_out_tongue: