beste Chris, beste 'metallica',

Wat ik nou leuk vind is dit: stel jezelf eens voor:

  • waarom ben je de site begonnen

  • wie ben je

  • wat doe je

  • waarom Civ

  • wat heb je met andere (strategy)games

  • wat is je bedoeling met deze site

  • wat is jullie beider rol

  • kortom doe 'ns een leuk verhaal!

Er komt binnenkort ok wel een ‘about’ link ergens op de site met info over mij, en daar kunnen jullie je hart wel ophalen denk ik :laughing: hoop ik :laughing:

 

Even voor nu:

 

Ik ben Chris :laughing: en ben alweer een tijdje gelden begonnen met DutchCiv.

Ik studeer Geneeskunde in Utrecht en ben altijd al fan geweest van strategie spellen, waaronder civilization.

Deze site is met name bedoeld om ook de Nederlanders een kans te geven in hun moedertaal te discussiren over CIvilization. (En om Nederland een beetje meer prominent in de Civilization Community te profileren :laughing: (ja mooi taalgebruik))

En hier moeten jullie het maar (voorlopig) mee doen

ja das leuk zon verhaaltje.

Er is inderdaad weinig ruimte voor Civliefhebbers doing their own language, heb trouwens geen enkel idee hoe de gemiddelde Civspeler eruit ‘ziet’, zelf geen gemiddelde gamer, alleen CivIII staat wel eens een periode aan, en verder geen behoefte aan andere games. Maar wel behoefte aan een site zoals dit, hopelijk met Civspelers van elk niveau (zet mij maar in het ChieftainCheathokje).

zal straks thuis wel een verhaaltje typen zit nu een beetje iligaal op school te internetten.

 

ben ondertussen thuis: