beste Chris, beste 'metallica',

Wat ik nou leuk vind is dit: stel jezelf eens voor:

  • waarom ben je de site begonnen

  • wie ben je

  • wat doe je

  • waarom Civ

  • wat heb je met andere (strategy)games

  • wat is je bedoeling met deze site

  • wat is jullie beider rol

  • kortom doe 'ns een leuk verhaal!

Er komt binnenkort ok wel een ‘about’ link ergens op de site met info over mij, en daar kunnen jullie je hart wel ophalen denk ik :laughing: hoop ik :laughing:

 

Even voor nu:

 

Ik ben Chris :laughing: en ben alweer een tijdje gelden begonnen met DutchCiv.

Ik studeer Geneeskunde in Utrecht en ben altijd al fan geweest van strategie spellen, waaronder civilization.

Deze site is met name bedoeld om ook de Nederlanders een kans te geven in hun moedertaal te discussiren over CIvilization. (En om Nederland een beetje meer prominent in de Civilization Community te profileren :laughing: (ja mooi taalgebruik))

En hier moeten jullie het maar (voorlopig) mee doen

ja das leuk zon verhaaltje.

Er is inderdaad weinig ruimte voor Civliefhebbers doing their own language, heb trouwens geen enkel idee hoe de gemiddelde Civspeler eruit ‘ziet’, zelf geen gemiddelde gamer, alleen CivIII staat wel eens een periode aan, en verder geen behoefte aan andere games. Maar wel behoefte aan een site zoals dit, hopelijk met Civspelers van elk niveau (zet mij maar in het ChieftainCheathokje).

zal straks thuis wel een verhaaltje typen zit nu een beetje iligaal op school te internetten.

 

ben ondertussen thuis:

 

Ik ben patrick, speel al een hele tijd civilization, 't is begonnen met civ I dat was zo’n 5 jaar geleden ofzo dat ik die voor 't eerst speelde. later werd het civ II maar die heb ik niet veel gespeeld. en op het moment speel ik wel veel civ III. Ik studeer aan het ROC te Hengelo doe daar de opleiding medewerker beheer ict nivo 3. hoop ooit naar nivo 4 te gaan en dan systeembeheerder of iets anders die kant op. De site is helemaal niet mijn pakkie aan daar voor moet je volledig bij Chris mopperen :wink: ik help Chris alleen maar met het forum. mocht je nog vragen hebben je weet me te vinden!!

misschien dat wj ook wat kan invullen is misschien wel leuk.

Nou vooruit dan omdat je het zo aardig vraagd :stuck_out_tongue: (ik moet jullie wel waarschuwen, ik ben in een hele foute bui 8) )

 

  • ik ben op de site begonnen omdat ik het wel een leuk id vond om met mensen te discussieren over welk bier het beste is

*Ik ben nu de legendatische WJ (of te wel Willem-Jan Smits)

*Ik doe vanalles veel sporten, vooral wielrennen, ook een beetje computeren spellen, civ, en ik ben de laatste tijd vrij fanatiek bezig met 3d pielen

*waarom civ?? geen id, dat is zo gegroeid denk ik :rofl:

*veel strategie is het enige genre spellen dat ik goed kan, verder gaan first person shooter ook nog wel

*Dat moet je aan Chris vragen

*moet je aan Metellica vragen

*Een leuk verhaal tja…

Ik ben een student, op dit moment nog vwo, doe N&T met als vrije vakken M&O (mislijding en oplichting) en informatica waarbij ik vrij weinig doe, net zoals bij de rest van mijn studie.

Na dit jaar plan ik te gaan studeren in Maastricht en wel de richting rechten. Inderdaad zodat ik aan de 3 jaar N&T zwoegen niks heb :evil:.

Verder staat in de planning dat ik volgend jaar op kamers ga, maar daar zijn we thuis nog niet helemaal uit omdat men er van uit gaat dat ik dan alleen maar zuip (dommelsch wel te verstaan :twisted: ").

Ja wat valt er verder nog te vertellen?

niet zo veel ik zou zeggen voeg me toe op msn en vraag maar raak