beste posters

na het topic over het voorstellen van de mod’s stellen jullie je nu eens voor.

Tja, laten we dat maar eens doen, ben benieuwd naar de identities, al denk ik dat de mijne enigszins afwijkt van de gemiddelde bezoeker hier (man, jong, onstuimig, technisch en bierdrinkend).

 

Goed, ben dus vrouw, niet zo jong meer, mijn onstuimigheid beperkt zich tot incidenteel 's nachts met Civ in de weer zijn, technisch tot het punt waarvan ik vind dat iemand anders het beter kan (en dat is al snel), en bier, daar heb ik al te veel van gedronken (ja, er komt een punt in je leven…dan zegt je lever: bier nee, maar wijn ok).

 

Wat preciezer: ben bijna 33, werk wanneer ik daar zin in heb (nu 2 1/2 dag per week, secretariele dienstverlening op dit moment), heb veel gedaan in de fotografie en reclame, heb nu een redelijk rustig leven, leef gelukkig samen met man en 2 katten in achterstandsbuurt te Rotterdam (maar heb Friese achtergrond), doe internet op de Mac, speel Civ op PC, kijk veel tv (Discovery, detectives -Frost, Waking the Dead, Silent Witness-, comedy, series -wijvendinsdag-, films, Formule 1), lees veel kranten en opinie, en incidenteel literatuur, luister veel muziek -hiphop, gitaar, electro-, trek graag wat geks aan (ben zo af en toe te spotten in dirndljurk), kan niet zingen en heb een hekel aan huishouden, ben politiek in te delen in de links-pragmatische hoek, en een gedeelte van mijn levensfilosofie is bepaald door Joseph Campbell.

 

Zo! daar! (tja als je de vraag stelt…en dan heb ik nog geprobeerd om kort & bondig te zijn…

:wink:

OK, daar gaat-ie

 

22, student bijna klaar, nu op stage in Australie

Veel uitgaan

 

Muziek: verdomd veel, van rap en RMB tot rock en weer naar Trance en weer ergens anders heen… Ik luister het allemaal…

 

Film: Menace 2 Society

 

Boek: Alles van Tolkien

 

Ik zal een boek schrijven ja, dan post ik het manuscript wel… :sunglasses: