Call to Power

tja, zonder denken kom je niet zo ver he? Dan blijf je op chieftain hangenā€¦ :rofl:

Of hij bedoelde IRRIGERENā€¦dus :sunglasses:

kon met PW ookā€¦

ik dacht eerst ook dat ie irrigeren bedoelde, maar dat zou idd nergens op slaan

MM, dan moeten we maar wachten tot ie weer terug is.

nou ik zal de stilte verbreken hehe,

Ā 

ik bedoel dus dat je ze aan de stad kan toevoegen, was dat zo moeilijk? :laughing:

GOH, en dat noem jij immigreren??? Volgens mij zijn dat allochtonen en dan moeten ze, jaja, moeilijk woord hier in Nederland, INTEGREREN :rofl:

:laughing: dat noem ik immigreren ja, en dat soort vage uitspraken ga ik vaker doen, dat houdt jullie dan helemaal in de ban :laughing:

Ja we probeerden net je inleggitentie in te schralen :laughing:

juist

Inschralen? Dat kan ERG raar klinken, weet je dat? Iets inschralenā€¦ Bah.

Ā 

Iemand nog een nuttig dingetje over CTP? Waren er nog meer goede of slechte dingen aan? Ik vond de gevisualiseerde trade routes ook waardeloosā€¦

Mwah, vond ik op zich wel leuk om te zien, die kamelen die heen en weer renden, niet dat je der iets aan hebt, maar toch. Heb een keer op de paddoā€™s daar een errug leuke trip van gehad (niet bang zijn heren, was eenmalig :wink: ). Wij hadden in dat huis een marmeren vloer. Die stenen zijn geaderd en daar zag ik complete civ-routes met kamelen inā€¦FANTASTISCHE TRIP :laughing: :stuck_out_tongue:

haha

clint jij bent maf. Die traderoutes van CTP zuigen echt verschrikkelijk. Omslachtig gezeik vindt ik, maar goed. Ik kan me nog een mooie oude tijd herinneren dat ik een ā€œcaravanā€ bouwde en daarmee wat ging rondlopen, ach ja, die goede oude civIā€¦ :stuck_out_tongue:

Precies, kan geen kwaad, bij mij was het ook maar viermalig... :stuck_out_tongue:

Ja, ik wil hier ook niet afgeschilderd staan als een of andere junk :laughing: Maar hoezo maf Michello, we hebben het toch over die kamelen he? (ik weet niet meer precies wat bij welke versie van civ was, dus hebben we het over hetzelfde?)

dat jij maf bent slaat op die paddoā€™s :stuck_out_tongue:

Ow, dan ben ik drop-dead geschiftā€¦ klopt eigenlijk wel een beetjeā€¦ hmmā€¦ Nee, ik doe het nietā€¦ ik ga niet MiChello gelijk geven :rofl: :rofl: :rofl:

Nee, asjeblief nie :rofl:

Hoeft ook niet, ik weet dat ik altijd gerijk hebā€¦