Call to Power

Ja, ff vanuit zijn achtertuin een ICBM (range: unlimited) op het hoofdkantoor gegooid :rofl:

dr was vroega een bug en toen kon je met alles oneindgi ver bombarderen. Kon je met een kannon overal kloten...

ja, daar heb iik nog grappige herinneringen aan jah :roll_eyes:

Hier zeg je zowat. Waar was het ook weer mogelijk om een tunnel onder de zee te bouwen???

Call to Power, maar da was een feature, ook steden, nl.

jep, en dan daarboven nog een space stad bouwen

Je hebt in de gaten dat we nu ON-topic gaan in een OFF-topic forum? Ik blijf niet aan het moven…

Ja, weet niet meer precies hoe of wat, maar eigenlijk is dat best een aardige optie, bruggen en tunnels. Als je wat vaker Extreme Engineering kijkt op Discovery kom je een heel eind.

Ja he, wordt er eindelijk weer eens over wat zinnigs gelud, krijg je dit :roll_eyes:

Call to Power SUCKS!!!

 

srry, dat moest ik ff kwijt :laughing:

CTP2 is beter. MAar idd CTP1 is niet echt top

Ik kreeg er alleen maar een zeer trage pc van. Heb indertijd zelfs mijn pc geformatteerd en alles opnieuw erop gegooid aangezien ik dacht dat er wellicht een virus in zat, maar dat spel was gewoon retetraag.

En veel te uitgebreid voor een veel te kleine tijdschaal.

Gewoon K.T dus :angry:

Sommige dingen waren wel goed. Ik vond de tech tree een beetje TE uitgebreid en cross-linked, maar een tussenvorm tussen die en de huidige in Civ3 zie ik wel zitten, met wat dingen uit de andere thread.

Ik vind alles prima als het maar sneller wordt. Heb zo’n schurfthekel aan die trage engines. Daarom sluit ik games vaak voortijdig af. Zie ik dat ik waarschijnlijk toch wel ga winnen en begin dan maar opnieuw omdat ik wat te doen wil hebben.

ik heb zo’n hekel aan die public works! workers etc zijn veel handiger, daar kun je ook mee ‘immigreren’

:huh:

je bedoelt dat je daarmee ook ver buiten je eigen gebied kan werken, met workers dan?

of bedoel je dat je die aan steden kunt toevoegen? Maar die bouw je ook eerst…

 

 

WEL een truc:

bouw in een town zo’n ding en add die in een metropolis. Daar kost een groei meer turns. De shields haal je weer makkelijk in… Kijk, nou gaan we nadenken…