cheats mac versie

Hoi,

 

Ik weet niet goed waar ik het precies moet posten, maar dit leek het er meeste op.

Ik heb Civ 3 voor de mac. Nu vroeg ik me af of hier ook cheats voor zijn (om het spel wat makkelijker te spelen en te begrijpen). Alleen zijn alle cheats die ik vind voor PC. Deze werken iig niet op de Mac versie. Er zijn een paar mac sites die zeggen cheats te hebben, maar die werken ook niet

 

Wie heeft er een mac versie en heeft wel cheats…of tips

Het gemakkelijkste is het om een lagere moeilijkheid te kiezen en dan langzaam steeds moeilijker te gaan. Ook helpt het om websites als www.civfanatics.com te bezoeken en op de forums rond te kijken.

 

Van cheats weet ik niet veel, ik gebruik ze in ieder geval niet en heb ook geen Mac, dus daar kan ik je niet mee helpen.

 

Succes ermee.

CHEATEN IS VOOR LOSERS! :rofl:

Het is wellicht een beetje overdreven om te zeggen dat cheaten voor losers is (en dan nog wel in uppercase… :wink: ), ik doe het zelf ook wel eens, maar in Civilization is het niet echt nodig. Er zijn genoeg moeilijkheidsgraden om het te spelen, en het hele Internet staat bol met tutorials waarin exact beschreven staat wat je precies moet doen, en waarom.

Als je even rondkijkt op dit forum, en op het forum van civfanatics en apolyton, dan is er een heleboel te vinden.

Chris 't was maar een :stuck_out_tongue: geintje :laughing:

I know :grinning:

ok ff back 2 topic:

Ik Cheat NOOIT met civ! ('t ontsiert het spel trouwens helemaal!)

 

Ik lees wel eens tips en strats op sites enzo maar dat is geen cheaten :laughing:

 

Ik merk bij civ 4 op monarch level al dat je HEEL goed moet opletten op alles wat je doet… In elk spel dat je opnieuw doet is 't weer anders de situatie AI en strategy enz…

 

Cheaten kan je in civ 4 gelukkig uitzetten :wink: Lock Modified Assets ( No Cheating option renamed)

 

Ik kijk trouwens al erg uit naar de Add-on, warlords, die komt in juli toch? Ik heb nu toch veel tijd want m;n meisje zit in the USA :laughing:

 

Greetz ivo