Civ 2 WWII Scenario

nope, advisors adviseren me wel MP te bouwen, maar het gaat goed zo…

CRAP! Ik pak Berlijn => Axis empire splits => Mongols erbij => bouwen meteen MP!!! STOP THEM!

owja en de AXIs ook opeens

Kijk, dat gaat lekker, in 1 beurt: Neutral losses: none, Axis losses: 23 mech inf, 6 alpines, 5 riflemen, 4 partisans, 2 destroyers, 4 howitzers, 1 stealth bomber, 8 cruise missiles, 3 helis, 1 paratrooper, 1 engineer, 2 marines. We nemen de steden Munich, Dresden, Konigsberg en Riga in. Axis capital moved en we hebben copernicus…

 

Daarna ally met Hitler tegen Churchill om alle howitzers velig te stellen en in de volgende beurt klein stadje vanb Churxhill pakken en zijn peace treaty geaccepteerd…

 

Thank U.

 

 

Dadelijk: Moscow, kijken of de Russians ook verdeeld raken. Da zou vet zijn, das echt VEEL!

Heb je nou NOG niet gewonnen?? :huh: :rofl:

tijdje stilgelegen…

 

En het is pas 1996, dus tijd zat! :angry:

Zal wel zijn, maar deze vraag heb ik geloof ik al een maand of twee geleden ook gesteld…begin toch een beetje te twijfelen aan je praktijkervaring… :laughing: :stuck_out_tongue:

ja, da dacht ik wel. Maar begin er zelf eens aan zoun ik zeggen. Dan begrijp je wel dathet zo lang duurt. En btw: the Russian empire raakt niet verdeeld…

Ey, ik ben aan ut deitijen als een idioot, moet nu echt over naar SID aangezien ik dit nu ook telkens win. Hoop dat ze snel met iets vernieuwends komen, aangezien ik het nu wel zo’n beetje onder de knie heb bij conquests.

Update: ben nu in een tuen bezig (al een paar uur) om tegelijk 20 steden in te nemen om nukes te voorkomen. 90 engineers, 50 howitzers, 100 mech infs en 30 tanks zijn er ongeveer bij betrokken, paar nukes ook en paratroopers. Maar volgens mij heb ik de zooi onderschat en laat ik een paar allied steden over… in Zuid Rusland… Woops

En ouwe??? al gewonnen? :laughing:

kheb t weer ff stil liggen, ben neet begonnen met afstuderen enzo. En da moet Cum Laude, dus moet ik in het begin ff goeie wil tonen. Moet dus een 9 krijgen…

Uitslovert

valt mee, maar ik heb de punten voor de vakken al staan, zou zonde zijn als het dan net misging op afstuderen, zeker ook omdat ik waarschijnlijk betaald door ga studeren… Als ik toegelaten word, that is…

Als ik dat zo hoor lijkt me dat van wel, ze kunnen best wat meer natuurkundigen gebruiken dacht ik zo… :roll: