Civ 2 WWII Scenario

PFFF, moeilijk! Maar ik weiger op te geven. Het is nu 1981en van de twee steden die je op een gegeven moemnt over hebt, heb ik het volgende gemaakt (naast wat zlefs gefounde steden): Stockholm, Tehran, Athens, Krasnovodsk, Beirut, Damascus, Antioch, Ankara, Izmir, Istanbul, Tunis, Algiers.

 

War met Spanish, Russians, Axis

Allied met Allies

Cease fire met French

Turks heb ik uitgeroeid

 

plannen: Oslo platbombarderen met Stealths en dan innemen. Churchill heeft daar VEEL steden, maar goed, ik ga eerst de Axis uitschakelen (maar nog eerder de French en dan de Spanish). Als ik halverwege de Axis ben, plan ik dat Churchill een eind de Russen binnen is en dan knal ik hem ff in zijn vrij. Dan bouw ik een leger waar je U tegen zegt en val al zijn steden vlakbij de mijne aan en neem er een stuk of 20 tegelijk in. Kijken of ie dan nog zo’nb bakkus heeft met al zijn units op een ander front, hehe… Daarna is het kip, ff Washington en New York voor de lol en dan UK. Daarna overdonderen die sukkels… huhuh…

Ik hoor al dat je het er een stuk moeilijker mee hebt dan met de oude civ2 versie :laughing:

Dit IS de oude civ2 versie. Maar ik weiger pertinent om opnieuw te beginnen, omdat Churchill en Hitler opeens dikke vriencen waren in de eerste 20 jaar en nu nog (af en toe kort oorlogje). Russen waren kei lang stil, dus wie kreeg de zeik allemaal…

Er is niets mis met overnieuw beginnen hoor. Toegeven is soms moediger dan doorzetten…

NEE! :stuck_out_tongue:

Het is 1984 en ik ga binnenkort de Fransen uitroeien door hun steden in Afrika te pakken en daarna ga ik naar de spanjaarden. Die hebben VEEL units, ben ik nu stukje bij beetje aan het slopen met stelath fighters. Ze hebben nog geen rocketry, die bitches… Kost ze VEEL units. Al mijn steden zijn onneembaar, want railroads sloop ik gedeeltelijk tegen de howitzers. Overal veteran mech infs en fighters, AEGIS etc! Ben nu SDI’s aan het rushen, want ik das de enige manier waarop ze mij kunnen pakken. Allen MP is nog niet gebouwd, dus das mooi.

Waarom bou je die zelf dan niet, gebruik spies om zijn steden op te blazen…

international incident…Howitzers heb ik een boel, maar denk da hitler dr iets meer op mijn Athens kan afsturen dan andersom, dus ff railroads op de heuvel gesloopt.

Tja dan wordt het lastig…

Maar wel vet, dikke vette lange oorlog!

spanjaarden ff gespaard, ben Duitsland aan het pakken met HOWITZERS. TERING lang duurt dit spel. als ik dat geweten had, had ik meer steden gebiouwd in het begin. Ofja eigen,lijk niet, want ik was nergens veilig… Ik ga weer eens een stukje doen…

Hoppa, net een blitzkrieg in spanje gedaan. Had madrid ff ter voorbereiding gepakt en de volgende beurt Seville, Bilbao, Lisbon, Vigo, Valencia. BANG!

owja en WO2 is nu in jaar 1990… Maar eht lukt me… Deity neutrals!

Je gaat goed door he! Drop een bom namens mij!

 

:stuck_out_tongue:

ben op weg naar Parijs en Berlijn, maar da weet Adolf niet, haha!

-Alle Spaanse steden (de oude Franse) leeg gemaakt, nog niet ingenomen

-Spanje gezekerd

-Met tig howitzers op weg naar Rome dadelijk

-nog nooit een aanval verloren (of iig erg weinig)

-Stalin kan me niet bereiken

-Churchill is een schooier, maar wel mijn Ally

-Inonu is dood

-Petain is dood

-We hebben alle techs geschooid van Churchill

 

 

plan: Spanjaarden afmaken, Italie innemen, en dan FULL-SCALE op the Axis in Europa. Als Churchill dan irritant wordt pakken we hem eerst, anders Stalin.

 

Life (CIV) is good!

toch leuk als je oppermachtig bent :stuck_out_tongue:

 

Je speelt echt snel!

valt mee… snel…

 

Tis nu 1991… Maar veel sneller kun je niet gecontroleerd doen denk ik… Als ik VEEL tijd heb probeer ik dat eens… :laughing:

in 1 beurt Paris, Cologne en Frankfurt pakken… doen?

Heb nu Amsterdam en Kiel drbij. Eindelijk snapt Hitler het nut van howitzers en verlies ik ook eens wat units…

lang leve de atoombom