Civ 4 krijgt 9.4 score

he jonges

civ4 heeft een skore van 9.4 gekregen van IGN

het hele intervieuw is te lesen op de volgende link

http://pc.ign.com/articles/660/660495p1.html

op d laatste pagina 5 dus staat de skore

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

veel plesier

Ziet er goed uit! Ik kan niet wachten tot de special edition uit Amerika bij mij in de bus ligt!

 

Ik ook niet! Hoe lang zou die erover doen denk je?

ik hoop voor jullie dat hij niet bij de duane blijft liggen het is een paketje dus wie weet een bom ???

Ik vrees vrij lang ja… ook omdat mijn creditcard niet zomaar 123 geaccepteerd werd -> Ik moest eerst nog een mailtje er achteraan sturen van welke bank die dan wel niet was, nieuw beleid in Amerika voor buitenlandse aankopen… :angry:

tja, je moet maar zo denken, na al die moeite dan heb je ook wat :roll_eyes: :rofl:

Hij zit in het vliegtuig volgens UPS… dus wellicht dat ik hem morgen al heb :laughing: :smiley: als ik al die review filmpjes bekijk en die walkthrough… ik slaap echt niet meer…

wrijf het er maar in, ik moet nog een week wachten…

ik wil hem wel over sturen of mag dat niet

Ik vind het prima als jullie het naar elkaar sturen, maar communiceer details dan liever wel via PM of e-mail, en niet via het forum… wie weet wie er allemaal mee kijkt, en dadelijk heb ik een boze Brein op mn dak… :unsure:

sorrie cris

het spijt me

:grinning:

Ja we moeten uitkijken want de AIVD houdt ons in de gaten, ze werken samen met de CIA om illegale handel tegen te houden. :roll_eyes:

ik seg niks meer

maar het is wel gemakkelek familie die ge emigreet zijn naar amerika en canada