civ 4 voorplaat

he jongelui

ik kwam een voorbeeld van het hoesje? tegen van civ 4

dit kwam ik tegen bij free record shop waar se hem in de pre order hebben

het lijkt mij een vrij zeker plaatje

ik heb geprobeert hem hier te plakken maar helaas dat wil niet

ik stuur hem wel naar unfergivven misschien of hij hem wil plaatsen

Hey Krukkie!

 

(tenminste iemand die hier nog soms op komt) :laughing:

 

Maar anyway’s

 

Ja ik heb 't hoesje ook gezien van Civ 4 !!

 

Ben overigens erg benieuwd naar 't nieuwe deel van Sid! maar 't komt pas in November uit? :cry:

 

Maar goed hier 't plaatje:

 

Vandaar PRE-order :stuck_out_tongue:

 

En as usual, bigger=better:

 

 

 

Maar goed dat Snefru er kwam in de vierde (?) dynastie, ik vind de traploze piramides toch mooier…

ja het sal tijd worden dat de scholen [ universiteiten ] weer beginnen dan komt iedereen weer terug hier op het forum

je zou haast denken dat ze thuis geen pc of internet hebben

trouwens ik kan haast niet wachten op civ 4 ik heb hem al besteld ik krijg hem op de dag binnen en bovendien doet hij naar wat ik gezien heb eigenlijk al aan de verwachting de tijd mag van mij wel een sprong maken

Ik ben alweer weken bezig (meteen na lowlands), heb het alleen erg druk nu…

 

Heb vorige week mijn stageverslag van Australi? al ingeleverd… slechts 18 maanden na dato… netjes toch? Kreeg ik geen pjunten aftrek voor, gelukkig, hhaha!

gisteren naar het zieken huis geweest 8 grote spuiten in mijn rug gehad heb nu voor het erst in 30 jaar geen pijn in mijn onderste rug nu de rest nog

ben alleen heel erg vergeet achtig en dat breekt mij bij civ spelen nog al erg op ik kan weinig onthouden dus speel ik maar op simpel dan kan ik het nog een beetje bij houden met papiertjes enzo

dus een beetje omslagtig maar so kan ik toch nog civ spelen snap je