Civ III Complete

Hee allemaal,

 

Wie heeft deze versie van CIV? Ik en mijn collega’s mogen graag CIV-en (ja, mijn bazen hebben zelfs een CIV competitie gehouden en onder werktijd zitten ze ook regelmatig te CIV-en), wij hebben deze versie dus uit Amerika over laten komen. Ikzelf ben trouwens nog geen gevorderde gebruiker, maar het is wel een ontzettend goeie versie. Ik zie er hier alleen niks over. Zijn er verder mensen mee bekend? Helaas doet de gecrackte CD het niet thuis dus ik zal hem zelf ook moeten bestellen, weet alleen zo het adres niet meer.

 

Emily

Hey Emily,

 

( welcome hier ) :laughing:

 

Een Americaanse versie? wow helemaal uit america… doe maar duur :laughing:

 

Maar leuk zo’n baas hebben haha :laughing:

 

Trouwens ik heb zelf de Engelse versie ( ik heb 'm gewoon hier in nederlands gekocht… ergens bij FreeRecord shop )

 

Maar misschien kan je op www.civfanatics.com kijken?

 

Maar voor 't bestellen kan je 't beste www.ebay.nl gebruiken denk ik :wink:

 

Greetz Ivo

Hoi en welkom!

 

Civ III Complete houdt in: Civilization 3 Vanilla + Play the World + Conquests. Dat spelen we hier ook (bijna) allemaal meen ik.

Dat vermoedde ik zelf ook al inderdaad :laughing: , deze versie kostte 70 dollar via EB games (even de boekhouding nageplozen) en dan nog 20 euro verzendkosten via UPS. Wat ben je voor de drie aparte spellen kwijt dan?

Conquests kun je al kopen voor minder dan 5 euro, maar Complete bestaat hier ook. Ik zou zo niet weten wat-ie kost, maar niet zo veel, gok ik.

Gewoon ff cracken zeg ik…oh nee da mag nie he 8)

hey clint welcome back :laughing: haha

cracken…jammer dat we geen emoticon hebben dat met zijn vinger heen en weer gaat, je weet wel, bij wijze van afwijzing…

dan doe ik da wel… zie je me afwijzend kijken? Ja? Mooi!

misschien moeten de modjes eens zon emoticon fixen :stuck_out_tongue:

:nono:

 

Deze hier? heb nog geen mooiere kunnen vinden… Deze staat nu iig tussen de smilies bij ‘Meer Emoticons’.

Thnx 8) :thumbsup:

en nu moet ik onder de indruk raken…whahaha :twisted:

Waarvan?

 

HIERVAN???

of hiervan?