Civ PTW

Kent iemand een distributeur in de US die ook naar nederland verscheept?

 

Kan niet wachten om Clint even weg te vagen… Hoef ik voorlopig geen bier meer aan te schaffen…

Hmm dat lijkt me nogal omsl8ig, als je hem gewoon leached (van internet downloade dus) totdat ie hier uit is. En dan koop je hem braaf in de winkel. 8)

Jaaaaaaaaaaahhhhhaaaaaaaaaaa, klinkt wel leuk, maar waar wil je hem dan leachen? Kazaaaaaaaaaaaa of zo? Vind ik altijd nogal een beetje heavy aangezien je altijd van die mongolen hebt die wat meeposten met wat jij eigenlijk wilt hebben. Zeker in een game is dat vrij makkelijk te verbergen enzo. :evil: :evil: :evil:

En waar heeft Red het over in de volgende posting???

Hier moet je bij geweest zijn, dit lijkt mij back to the future…

Maar goed, ik ben ook als de dood voor de meest vage virussen.

.

 

Redwatch heb je deze post gewijzigs omdat er eerst iets anders stond of is “.” je bericht :roll:

 

als je hem weg wilt hebben schop ik um wel ff uit de rij…

 

 

[bericht ge-edit door WJ]

Maar goed, terug naar de vraag…ik heb nog steeds geen idee waar ik em moet halen aangezien fanatics er ook de hele tijd uitligt. :roll:

Heb hem besteld via EBGAMES.COM

G :oops: een zin meer om te wachten… :? Het lijkt hier :arrow: 22 nov te worden…

Nou ik heb een maat en die heeft nogal wat leach acces tot een aantal ftp-sites dus zo kom ik altijd aan me spelle die nog niet uit zijn hier.

 

Kazaa moet je zowiezo niet doen wat jah de gevolgen zijn niet zo fijn (veel virussen).

Heb em ook besteld, maar ga vanavond ook alvast ftp-en, kan niet wachten tot volgende week. Ik wil toch graag alles origineel hebben, vind ik wel zo fijn. 8O

Goed idee, misschien moeten wij het even gaan koppelen Clint.

 

Ik zal je mijn 06 ff mailen naar je huis adres… Bellen wij vanavond even.

 

Misschien leuk om binnenkort ff de peecees tegenover elkaar te zetten.

En dan mijn strategie afkijken zeker 8) Nee joh, is goed. Ik ben benieuwd of het vanavond al gaat lukken om em te downloaden.