CIV3: Patches

Hoi

 

Speel al jaren CIV - vanaf CIV I.

Heb CIV III zo’n 6 maanden geleden “” op de plank" gelegd, maar pak nu mijn oude verslaving weer op. Heb zojuist deze site ontdekt - Ziet er goed uit! :grinning:

 

Ik speel met de “kale” CIV3.

Vraag: op civ3.com zijn patches beschikbaar. Ik heb geprobeerd om de US-patches te installeren maar die werken - zoals de site al aangeeft - inderdaad niet.

Er wordt wel verwezen naar een ftp-site maar het is niet duidelijk welke ik van die patches moet gebruiken.

 

Suggesties?

Je kunt het beste even een dagje of 10 wachten, dan komt nl. CivIII conquest uit. Deze bevat alle laatste updates, alsmede alle Play the World features en je bent helemaal up to date.

Heb ff de topic titel wat aangepast om het wat begrijpelijker te maken

 

Bij mijn weten staat er op de officiele site geen Localised version meer van de 1.29 patch voor Civ III, alleen nog maar de patches voor 1.27f voor de PTW uitbreiding… :angry:

 

Ik zal eens kijken op Civfanatics.com of daar iets te vinden is…

Sterker nog, ik heb ze alletwee op mijn desktop, ik mail ze je wel ff Chris. :sunglasses:

Allemaal,

 

Bedankt voor jullie moeite. :sunglasses: Ik heb de patch gevonden op Civfanatics. Goeie site overigens. Heeft iemand van jullie ervaring met het spelen van Game of the Month met de “gewone” CIV III?

 

Nogmaals bedankt, :laughing: