Civilization IV 3D, goed of slecht??

he jongens ik heb die wereldmap van marla gedownload maar ik kan het niet openen of zo hoe krijg ik dat ding open en hoe krijg ik hem in conquest en waar :cry:

je moet hem in de scenario folder zetten en openen bij civ-content

ik heb onder cov conquest senario gevonden daar in geplakt

maar ik kan dat civ content nergens vinden

in het hoofdmenu niet? :?

sorry dat ik geen ander plaatje kon posten, maar dit is de eerste de beste die ik vond bij cfcā€¦let niet op de gemodde achtergrond

Ā 

Ā 

dragonlancetitleprev.JPG

wat nu geselecteerd is in dit menu is hetgeen waar de mappen en scenarioā€™s staan

oke vriend ik zie het dat heb ik wel maar ik dacht dat het in het spel gezocht moest worden in een van de mapjes

ik zal het even proberen maar ik moet eerst even pirates ophalen bij mijn vriend [ gratis he ]

trouwens wel een mooie afbeelding

is dit met die worldmap de manier om ook die andere dingen die ze op cfc uitvinden om die dan in zo`n mapje teplaatsen zo dat je meer civ krijgt? :idea: :rofl:

he michello het is gelukt ik kan eindelijk de wereld map spelen mijn dank is heel groot

nu nog enorm veel geld alle wapens allle techologie en ik kan winnen op deity

Op deity word je denk ik nu nog erg snal overrompeld door de AIā€¦ Daar moet je echt lang voor spelen om het daar op te redden. Ik heb zojuist een game gewonnen op Deity met 15 tegenspelers, kei vet!

he jongens ik heb nu die van marla er in staan

maar ik kan niets wijzigen dus ik speel automatisch met 9 spelers en mijn buren hebben na 5 turns al een wachttoren of radar daar valt niks aan tetornen wat ik ook probeer is er misschien ook een wereldmap die wat normaal werjt want volgens mij lijkt dit op een senario

:? ik zal het eens bekijken, en als er iets mee mis is mod ik het scenario wel.

als je doen wilt heel graag want zo win ik het nooit en dat is toch het streven

je geeft me weer hoop

De 3D-versie (besproken in het gesloten topic) ziet er mooi uit. En ik denk dat er goede toepassingen zijn voor 3D. Gevechten bijna realistisch meemaken, als men bijv. op een tank klikt.

Ā 

Programmeerbaarheid juich ik ontzettend toe! Ik weet niet of het turn-based-systeem nog gehandhaaft moet blijven. Het kan in zekere zin best op Warcraft of Starcraft lijken.

Ā 

Science-fiction en Fantasy moet ook zeker de aandacht krijgen zoals Civ II: Test Of Time. Dat miste ik bij Civ III.

we wachten maar rustig af [ kunnen ook weinig anders ]

over 10 jaar staan we in het spel zelf

 

nou, ik ben toch van mening dat het een turn-based strategy moet blijven, dat is hetgeen dat civilization zichzelf heeft laten blijven.

Science fiction? Civilization is een behoorlijk betrouwbaar geschiedkundig juist spel, science fiction is te speculatief. Tenminster dat vind ik dan

Het gaat mij erom, dat het spel niet ophoudt zodra het gebouwde ruimteschip Alpha Centauri bereikt heeft. Bij Civ II: Test Of Time gaat het spel gewoon verder, mits het ruimteschip geland is voor het jaar, bepaald door de Difficulty Level (vari?rend van 2000 tot 2100 A.D. zover ik weet).

Ā 

Het spel prijs ik, vanwege de geschiedenis.

als jullie even bij bevestigingen kijken dan staat er een stukje van mij waar in ik wat gevoneden heb en daar staat wat in over turn base

hoe en wat weet ik niet maar lees het maar eens even