Civilization IV 3D, goed of slecht??

Hoogstwaarschijnlijk wordt Civilization IV dus 3D, zelf vindt ik dit niet perse nodig om het spel mooier of beter te maken, wat vinden jullie ervan?[/url]

ik zou het wel leuk vinden als je om een stad heen kan draaien om even tekijken of het landschap maar ik denk niet dat de gevegten leuk zijn want dan begint het wel erg op zo`n shooter telijken en dat lijkt me de bedoeling niet

verder kan ik mij er weinig bijvoorstellen wat ze bedoelen

3D gaat zwaar veel hogere systeemeisen vergen… Ik heb liever dat ze werk besteden aan diplomacy options enzo…

3D? Zou juist wel mooi zijn! :stuck_out_tongue:

Dat geeft het spel juist een nieuw perspectief!

Trouwens maakt dat het spel nog leuker en mooier!

 

Systeem eisen daar maak ik me nog nie druk om :stuck_out_tongue: heb sinds kort een nieuwe pc :roll:

ik zit te denken in de richting van 1024 RAM voor de TeThurkan-achtige scenario’s om de IBT-lag te beperken… en da ga ik niet kopen op mijn laptopje…

 

3D zou mooi zijn, maar bijvoorbeeld onderhandelingen waarin je VEEL MEER kunt zeggen lijken me cooler.

ja die van mij kan het ook wel aan

als het maar niet iets word als rise if te nations en dat soort

Als 't maar bij Turn Based blijft ! :laughing: :wink:

God ja, laten ze aub niet aankomen met RTS (real time strategy) Civ… Dan laat ik m liggen denk ik. Dan koop ik m principieel niet. Ik ga dr niet voor dat degene die het snelst kan klikken het beste is… AAAH

Helemaal met je eens The_Unforgiven :laughing:

 

De Spirit, Turn Based, in CIV mag never verloren gaan !

:stuck_out_tongue:

helemaal mee eens anders kun je netzogoed die andere spellen

spelen en we civ omdat hij eigen is met turn based :roll:

maar om ff on-topic te blijven, 3D hoeft geen real-time te betekenen. Een civ 3D lijkt mij wel grappig, ik denk dat je er op een andere manier door naar het spel gaat kijken. Ik hoop juist dat ze bij civ 4 iets oplossen wat ik bij civ 3 ergerlijk vind. Hebben jullie welleens een “round-world” map gespeeld? Welleens opgevallen dat als je die kaart op een bol zou plakken hij niet zou passen? Als ze nou eens een echte bolvormige wereld zouden cree?ren? Eentje waarbij je werkelijk over het midden van de zuidpool kan gaan?

ja geweldig dan kunnen we op de noord en zuid pool zeehondjes doodknuppelen voor het bont :cry:

trouwens op die fanaticus pagina is helemaal nog niks over civ4

ook geen forum [ zwak ]

Klopt, Michello, dat zou ik ook wel willen. De poging ertoe met doughnut connections was aardig belabberd, maar goed. Lijktme wel mooi als dat zou komen. 3D houdt inderdaad geen RTS in (gelukkig), da was ff een zijstraat…

nee oke dat begrijp ik, maar voordat er verdere paniek ontstaat…maar wat betreft een echte bolvormige wereld, volgens mij krijgen de programeurs hoofdpijn als ze een dergelijke map moeten gaan maken. Ik weet wel het een en ander van de basis van het programmeren, maar serieus een bolvormige wereld? Das verrekte moeilijk om te maken…maar het zou wel mooi zijn :roll:

ja dat je over de wereld kan vliegen en bekijken en dan niet zo als nu van uit de ruimte maar van af een paar meter hoogte dan kun je alles veel beter bekijken en het paleis veranderen dat is nu veel te saai

sind ik civ 3 speel [conquestt ] kan ik de originele wereld kaart nergen bemachtigen iemand een leuk voorstel wat ik fout doe

Ik kan die openen bij scenario’s volgens mij. Ik wet niet of die met PTW of C3C is meegekomen… Anders kun je eens rondkijken op CFC, daar hebben ze hem zeker. Tig keer.

Hij staat niet bij scenario’s maar bij civ-content (als het goed is) en anders zou ik bij cfc de map van marla singer (geloof ik) van 362x362 (dacht ik) downloaden :roll:

en als ik zoiets download hoe krijg ik het dan in mijn spel ik al eens vaker wat geprobeerd maar ik doe vast iets verkeerd

ik kan niks vinden van die marja

dit wel wil je eens voor me kijken

http://www.civfanatics.com/civ3downloads.shtml

bedankt :roll:

Hier staan veel maps:

http://forums.civfanatics.com/forumdisplay…p?s=&forumid=52

 

Die van Marla staan hier:

http://forums.civfanatics.com/member.php?u=2791

en hoe krijg ik dat in mijn spel ik heb het ook bij die andere aan je gevraagt maar je bent sneller dan ik en ik ben druk aan het downloaden

kerst cd van frans bauer en de tokkies

net even geprobeerd om dat van marla te downloaden maar ik ben geen member