Conquest blijft vragen om CD

Ik heb gisteravond de CIV III short cuts op mijn desktop verwijderd (tijd winst bij opstarten). Nu weigert CIVIII - Conquest echter op te starten :frowning:

 

Na dubbelklikken zie ik het opstartscherm en hoor ik de CD speler draaien. Echter al snel krijg ik de melding dat ik de CD opnieuw moet plaatsen en opnieuw Conquest moet starten. Een paar keer gedaan, werkt niet. Advies?

Dat dat opeens is na het verwijderen van enkel icoontjes is vreemd. Probeer de hele handel eens opnieuw te installeren.

Zet je cd gewo0on op je hd, werkt ook, ik heb dat probleem ook al eens gehad, hoewel ik niet zeker ben van conquests (kan ook eerder zijn geweest)

of gewoon een no-cd crack er overheen donderen

daar hebben we Heras Hackwerk weer… :stuck_out_tongue:

niets hackwerk, ik vind het gewoon irritant altijd cd’s overal rond te hebben slingeren

MiChello have a good mark

 

15_262_3.jpg

 

 

15_262.jpg

is dat een toekomst civ ofzo? Nooit eerder gezien! Ziet er wel vaag uit.

Hee verrek, dat lijkt ergens wel op een oud civII scenario dat ik gespeeld heb…Best wel wreed eigenlijk ^_^

Bink Gaphoven that is a mod of Civ3 Not Civ2. We Made it, I Come from Chinese Civfans Site www.civclub.net

 

Bink Gaphoven die mod. van Civ3 niet Civ2 is. Wij maakten het, kom ik

uit Chinese Civfans Plaats www.civclub.net

MiChello

I’m so sorry to tell you that, you never play it, because, this mod only have a chinese version

 

MiChello ben ik zo droevig om u te vertellen dat, u het nooit speelt,

omdat, dit mod. slechts een Chinese versie heeft

starwood can use a nocd patch, that make never a cd again when the game start

 

starwood kan een nocdflard gebruiken, dat nooit een CD opnieuw wanneer

het spelbegin maakt

Your translater sucks :wink: , We know it’s not from civ2 but I said it looked like a scenario I used to play with civ2

that’s fine,u can wrie english. before i come this forum,i never see the dutch writing. could u tell me, why some little people here?

Simple, because all of us fuckers only speak Dutch here :laughing: :laughing: :rofl: :rofl: :rofl: But we welcome everyone from China, I like that idea…But get a damn translator that works. :rofl: :stuck_out_tongue: :laughing: :wink:

Bij mij ook hetzelfde probleem.

 

Hij blijft vragen om de cd-rom terwijl het geinstalleerd is & de cd rom erin zit.

 

Nu biedt men 2 mogelijkheden

  • NO cd patch zoeken

  • CD naar hd kopieren

 

Hoe kopieer ik hem naar de hd (gewoon met copy neem ik aan) maar waar zet ik hem dan neer & hoe doe ik dat verder ?

 

B.v.d

Een cd naar de hd kopieren is iets moeilijker dan gewoon op copy klikken…Je moet met een programma als clone-cd of nero een image aanmaken en die mounten op deamon-tools. Tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt.

 

Ik zou zeggen, op naar game copy world en een no-cd downloaden. Ik heb geen problemen met een programma dat om cd’s blijft zeuren, maar ik heb wel de no-cd ge?nstalleerd, puur omdat ik er een hekel aan heb dat er 20 cd’s door mijn kamer zwerven van alle spellen die ik speel :laughing:

Bedankt voor de reactie.

 

Ik denk dat ik dan maar moet gaan voor de no cd patch…

 

Ben wel op zoek gegaan naar een goede, maar tot dusver ook op de door jou genoemde site geen goede aangetroffen…

Welke moet ik hebben ?

 

Wil je anders zo vriendelijk zijn, ze aan mij te sturen ? op mjverschraagen@tiscali.nl ?

http://spacetarget.com/games/pc_civilization_3.shtml

 

Hier staan toch een hele berg no-cd patches, kies de juiste uit en je civ3 werkt zonder cd :grinning:

Tis al gelukt.

 

Maar eerst was de file die ik kreeg vreemd genoeg niet uit te pakken met Winrar (ging niet goed)

Met de nieuwe versie van Winrar… ging het wel goed & kan ze nu gaan vervangen…

 

Evengoed bedankt voor de assistentie