De beste civ trait?

w8 ff ik vergis me, dat was bij de oude editer. Ik kan je nu ALLE traits geven :rofl:

Dus ik herhaal mijn vraag… :stuck_out_tongue:

Anders doe het effe zo dat we met iron working meteen tanks kunnen bouwen en de andere civs niet. Wordt het nog makkelijker… :stuck_out_tongue:

Luie flikker :laughing:

zoals gebruikelijk kom ik erg laat binnen: ik vind religious erg goed! en scientific erg handig.

Weet je, dat is niet eens moeilijk :rofl:

Industrious/agricultural/scientific/commercial

Beste combo’s

Ind/agr ---- Maya

Com/agr— Iroqs

Ind/sci ----- Sumerians

Beste Trait?

HUmz…ligt maar net aan je strategie!!

Maar voor the Dutch (agricultural en Seafaring vind ik ook een goeie combi! en ook nog hun UU the Swiss :laughing:

Ik moet zeggen dat ik steeds meer voor de Americanos ga voelen (niet in RL natuurlijk :roll_eyes: ) Als je het een beetje snugger aanpakt heb je daar toch minstens wel ??n of twee (op deity that is, op een lager level moet je d’r wel een stuk of wat meer kunnen krijgen) scientific leaders en daar kom je een heel eind mee vinnik zo. Voorheen was ik altijd errug op de Egyptos maar die leveren bij mij behoorlijk in t.o.v. de Amis. Ik vind overigens dat met de Dutch en de Swiss Merc niet per definitie waar. Als je op Huge Map speelt heb je die defence niet echt nodig in het begin, op kleinere maps is dat weer belangrijker. Conclusie, het hangt idd in my humble opinion af van de instellingen voor de rest van het spel zoals Sir Ivo al zei.

ach, als je echt een goede combo wilt moet je het maar zeggen, dan flans ik wel wat in elkaar :rofl:

klopt, er is geen ‘beste’ civ. Speel een paar spellen met een civ en je gaat ze mogen… Hangt af van speelstijl.

Jongens, serieuze waarschuwing: we zijn het allemaal eens… Kan iemand niet ff wa anders zeggen ofzo?

Kortom: Je past je speelstijl aan afhankelijk van je traits, niet andersom…

Ik ben het er niet mee eens…ZO GOED? :grinning:

Das wel een enorm schot in open doel <_

Ach, hij lag op de lijn, keeper stond nog op het middenveld, wat moet je dan he. :stuck_out_tongue:

Hmm ja, intrappen is dan wel heel verleidelijk