De borsten van Georgina...

je bent nooit te oud voor civ. En op CFC (ander forum) zijn af en toe polls en de meeste mensen daar zijn in de 20, velen in de 30 en ook veel mensen zijn 40+. Een van de moderators is daar 40+

ik hou er ook echt niet mee op

ik vind het harstikke leuk het is een rustig spel zodat ik het kan bij houden en ik speel het al sindss civ 1

ik speel nu conguist en mijn vriend die zoekt nu civ4 voor mij bij zijn

illegale jacht op nieuwste spellen en films en programmatje

hij is er bezeten van en ik heb altijd het nieuwste in huis

makkelijker kan het niet

is op zich wel handig ja…

 

en ff terug over de tieten:

 

is dit niks:

http://forums.civfanatics.com/showthread.p…243#post2265243

voorproefje:

 

Blonde_in_Pink.jpg

 

hahaha

daar zoek ik mijn hele leven al naar maarja wel eens tegen gekomen en gehad maar nooit alleen he aaltijd kapers op de kust

owja, en hier ff om je gerust te stellen, de poll van het CFC:

 

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=46122

ja die heb ik al in mijn favorieten staan maar ja alles in het engels

en op fries en nederlands na zijn mijn talen op het nul punt

leren jullie daar ook een vertaal programmmatje temaken voor engels zodat ik dat op een simpele manier in kan stoppen en hij vertaald het naar fatsoenlijk nederlands

De poll bedoelde ik om je qua leeftijd gerust te stellen :wink:

Vertaalprogramma’s werken niet. Je kunt nooit lappen tekst goed laten vertalen. Als je ergens een versietje van “euroglot” vandaan kunt zien te krijgen, das een redelijk vertaalprogrammatje. Bij de nieuwste zit een optie die de woorden vertaalt als je cursor erboven hangt voor een paar seconden.

bedankt vriend

ik maak er meteen werk van en zal mijn kamaraad even vragen die kraakt toch alles af die moet het wel kunnen vinden denk ik

deze is misschien wel direct van KaZaA af te halen. Als je KaZaA niet hebt, raadt ik je de versie zonder spy- en adware aan. Er zijn betere downloadprogramma’s maar daar houdt ik me momenteel niet zo mee bezig. Ik gebruik zelf af en toe deze.

Ik zie dat het anders is dan wanneer ik hem gedownload hebt. Maar via google kun je kazaalite wel vinden.

ik doe niks anders dan kazaa lite ik zal hem meteen intikken

hij is aan het downloaden dus gevonden op kazaa moest wel een paar keer zoeken laten

nu uit vinden hoe het werkt

he unfergiven

ik heb europlot gedownload en geinstaleerd

weet je toevallig ook hoe het werkt want er zit geen beschrijving bij

:???:

ik heb wat gevonden en nu vraagt ie om een klembord weet je wat dat is waar het zit

Ik wil ze ‘voelen’ :laughing:

ja wie niet

ja gevonden

Tja, beter 1 borst in je hand dan 10 foto’s :roll:

 

Tipje voor Kruk: Als je nog iets te zeggen hebt voordat iemand anders gerageerd heeft kun je op ‘edit’ klikken bij je bericht, en dan je text toevoegen aan je reactie. Dat scheelt een hoop reacties en scrollen :laughing:

ja chris gevonden bedankt voor de tip ik wist al niet waar die voor was

 

even geprobeerd en ja het lukt weet iemand van jullie wat een klembord is

 

ik heb inmiddels een klembord maar weet niet hoe die werkt

benieuwd naar die r?ntchen foto’s, iemand al eenb site gevonden?

 

Nieuwe commentaar yorin fm:

 

“Uit de r?tchenfoto’s van Georgina’s borsten blijkt dat ze niet bewerkt zijn, maar of we dat van de foto’s kunnen zeggen?”