De borsten van Georgina...

aliens

 

sommige mensen zijn zo dom he, voorbeeld:

 

ik luister altijd naar yorin fm, en daar hadden ze een leuke:

 

“yorin fm gelooft best dat Georgina Verbaans borsten echt zijn. Zo geloven we ook nog steeds dat Elvis leeft en dat er massa-vernietigingswapens in Irak zijn.”

ja die borsten zijn echt het stond op internet

elvis huurt in het geheim een kamer bij mij

en die wapens heb ik al vepatst voor die amerikanen kwamen dus die zijn weg naar de zoeloes

ik dacht dat elvis terug was naar zijn eigen planeet zoals ze bij Men In Black zeiden :? :laughing: :stuck_out_tongue:

 

Ik heb gehoord dat Verbaan r?ntgen-foto’s zou laten zien waaruit bleek dat die borsten echt waren…eerst zien, dan geloven :laughing:

kun je niet beter even voelen en betasten

lijkt me een stuk leuker

elvis zit echt boven bij mij

dit gaat wel lekker zo ik heb nu twee blokjes onder mijn naam

Heb ff een nieuw topic hiervoor aangemaakt, aangezien dr zoveel interesse in blijkt te zijn. Ik vind ze lelijk.

nou ik wil ze wel eens van dichtbij bekijken

ik lust er wel pap van

het zijn de mooiste en handigste dingen die gemaakt zijn

let op :er zit voeding in

      ze hebben het altijd bij zig 

      en het is op temperatuur

alleen zwangere vrouwen hebben er de ‘voeding’ in zitten die je bedoelt. En ik bedoelde dat ik de borsten van Georgina lelijk vond. Over het algemeen ben ik een andere mening toegedaan…

eigenlijk smaakt het ook nog vies hoor

maar de verpakking is wel mooi beter dan van een pak melk

kan me niet herinneren hoe het smaakt. Over de verpakking heb je helemaal gelijk! haha :rofl:

als je wat ouder bent begrijp je het wat beter want dan heb je zelf ook geen jongemeid meer naast je en word het wat slapper

da geloof ik wel ja. We zullen er dus nog maar optimaal van genieten he :laughing:

grijp je kans jongen pak alles wat je kan want het leven bestaat

niet uit leren en werken allen

oja [ civ ]

dit is het off-topic forum. Hier mag je uit je nek kletsen, [civ] hoeft hier niet te vallen. Zolang je je maar houdt aan de titel ervan. Dat is ook zo in de andere forums.

Als de titel bijv ‘governments’ is, dan moet je het daarbij houden, dan is het ook niet goed om over andere civ-dingen te praten. Dit forum is dus over de borsten van georgina. Een beetje afdwalen mag, dus borsten in het algemeen ook :rofl:

Dat is een beetje het spam-beleid.

ooo ik dacht dat overal in civ in moest voorkomen

maarja ik doe dit nog niet zolang en moet het nog be STUDEREN

NOOIT te oud om te leren!

maarja die jonge meiden van 1000 weken [ reken maar even uit ]

die zien zo`n ouwe manke kreupele niet staan jo

of heb je nog een leuke zuster voor erbij

haha, ja maar die heet al een vriend, haha. hoe oud ben je dan als ik vragen mag. tot nu toe is clint hier de oudste

met al die studenten durf ik het bijna niet tezeggen

43 jaar

Dan denk ik dat je bij deze de oudste ‘lul’ van het forum bent. Gefeliciteerd! :mrgreen:

ja maar

is dat een compliment om op deze leeftijd nog civ tespelen

of word ik te oud voor dit forum

nu snap je ook waar om ik niet zoveel snap van die andere dingen

wij hadden nog niet eens een rekenmachine op school

en ik was er bijna nooit