De zoekfunctie werkt nu weer naar behoren

Zoals de titel al zegt kan iedereen nu weer zoeken in alle posts… :grinning: . Hiervoor kon je alleen zoeken in de laatste ± 200 geplaatste berichten…

he cris het probleem blijft

ik zal het nog een keer uitleggen

als ik hier op wil reageren en druk op reageren onder het bericht kom ik op de hoofdpagina van het forum terecht daar moet ik kijken waar dit bericht onder valt dan die aan klikken dan in het rijtje het onderwerp zoeken en op die klikken dan krijg ik jou bericht in beeld dan weer op reageren drukken en dan krijg ik pas het schrijf gedeelte voor het reageren voor me en dan kan ik dit schrijven

snap je het een beetje :roll:

Ik vrees toch dat het aan je browser (internet explorer) ligt. Ik heb er hier thuis geen last van, en op de universiteit ook niet (en daar gebruiken we toch ook internet explorer)… dus ik weet het ook niet echt… Je zou kunnen proberen om Firefox te downloaden en installeren. (Dat is trouwens ook een veiligere browser op dit moment)

en kan ik die veilig downloaden en instaleren en wat doet dat ding want verder heb ik nergens last van op het internet het draait als een beer dus wat dat betreft hij doet het alleen als ik wil reageren

Het is gewoon net zo een browser als Internet Explorer, alleen is het niet door Microsoft geprogrammeerd, maar door een de Mozilla Foundation’, en verder is het ook ‘open source’, wat wil zeggen dat iedereen de broncode van het programma kan inzien en eventueel kan wijzigen. Dit zou in principe voor een veiligere browser moeten zorgen. Wat mij betreft is ie in elk geval sneller dan IE, en daarnaast heb ik helemaal geen last maar van spyware.

normaal heb ik nergens last van ik ben goed beschermt en heb bovendien hitman pro

dus ik heb geen last van spyware

t?s wel tiepies dat ik hier er alleen maar last van heb

Ik heb er hier in Doesburg ook wel eens last van gehad, en ik weet dat mijn ouders een kt-pc met een kt-internet verbinding hebben, dus ik hou het daar altijd maar op. Ik heb vanaf volgende week eindelijk ook internet op mijn kamer in Utrecht (WOEHOE 8) ) en ik zal er eens op letten of het probleem blijft.

mijn computertje is 2 jaar oud en is een 2600 met 768 ram geheugen en 60 giga harde schijf en ik heb chello

dus ik zie eigenlijk geen problemen hier in

mijn ouders hebben hier ook chello, slechte ervaringen mee :roll:

Ik heb het ook, thuis en op de uni… Beiden IE… Vreemd…

ik heb nooit wat met chello dus wat dat betreft is er niks mis mee

ik ben blij dat er meer zijn die er last van hebben

ben ik tenminste niet de enigste