downloads van fanatiks

he boys

ik wou wat weten op fanatiks staat het vol met downloads kun je die onbeperkt gebruiken en beinvloeden die jou spel heel erg of krijg je alleeen maar meer keuzes uit poppetjes en leger voertuigen of welke zijn echt interresant om tegebruiken en hoe krijg je die dingen in jou spel en waar plaats je die wie o wie gebruikt die dingen ook en kan mij dat uitleggen zodat het voor mij wat begrijpelijker word want er staan leuke dingen bij ik weet dat het moeilijk klinkt maar als ik naar die poppetjes kijk ziet het er leuk uit bedankt

Yo Kruk!

 

Ja ik gebruik ook vaak die site, CivFanatics, Goeie site bij de wee!

 

Maarre back 2 the point

 

Als ik wat download van die site is 't vaak een losse Map of Scenario

 

En 't meeste eigelijk altijd leuke files die alleen je Graphics veranderen, zoals 't landschap en je icoontjes

 

Ik probeer zo min mogelijk 'y originele spel te verkloten met mods enzo

Maar het bekende Snoopy landschap heb ik nu al een tijd! ik vind dat er veel mooier en beter uit zien dan ;t origineel!

 

Waar je die filetjes zet?

 

Bij de Dir: Civilization 3ArtTerrain en klaar!!!

 

Greetz!

dus als ik het goed begrijp moet je het downloaden en dan het mapje in conquist opzoeken en daar inzetten en dat is alles dan heb je dat in je spel staan en wat is snoopy landschap

bedankt

ik wou een wereldmapje er in zetten maar ik kan nergens het mapje

voor de kaarten vinden ik heb de c open en dan civ en dan conquist en dan zoek ik het juiste mapje maar ik zou niet weten waar hij dan in moet

HELP

de maps moeten in de Scenarios map geplaatst worden (als het een *.bic file is, is het een PTW of originele civ map, en als het een *.biq is het een conquests map). Klinkt niet heel logisch maar het is wel zo :roll:

ik heb nu een wereld map van marla ergens in gepropt maar als ik het speel dan heb ik in het spel geen automatische [ build road to ]

mijn computer is stuk geweest dus ik was mijn wereld map kwijt

waar plaats je die poppetjes en zo dan