DutchCiv Help

In deze FAQ staan alleen vragen die niet opgelost worden door op HELP te klikken bovenaan de pagina.

Daarnaast is deze FAQ nog lang niet af, en wordt hij natuurlijk continue aangevuld.

 

 

 

Op de homepage staan maar de 15 laats geplaatste berichten, ik wil er meer! Kan dat?

 

De bedoeling van de frontpage is nieuws over Civ 3 laten zien, en daarnaast ook een beetje mensen trekken naar het forum. Wil je allee nieuwe berichten zien, klik dan op Nieuwe Berichten, bovenin het scherm tussen ‘Mijn Account’ en ‘Mijn Assistent’.

 

 

 

Wat zijn de verschillende titels die je kunt krijgen en wanneer krijg je ze?

 

Member Titles/Ranks
 
Title Min Posts Pips
Worker 1 pip1.gif
Chieftain 30 pip2.gif
Warlord 60 pip3.gif
Regent 100 pip4.gif
Monarch 250 pip5.gif
Emperor 500 pip6.gif
Deity 1000 pip7.gif
Demi-God 1500 pip8.gif
SID 2000 pip9.gif
 

 

 

Ik heb een supermooie screenshot gemaakt maar ik kan hem niet uploaden?

 

Dat kan kloppen als je bestand groter is dan 80kb. Probeer je bestand meer te comprimeren met behulp van een grafisch bewerkings programma (zoals Photoshop/ Paint Shop pro etc. Daarnaast kan je je plaatje ook uploaden bij CivFanatics en dan doorlinken.

 

 

 

Ik kan niet meer inloggen met mn wachtwoord, hoe kan dat?

 

Bij de overgang naar dit forum systeem zijn er enekele wachtworoden verloren gegaan. Als je niet meer kunt inloggen, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ onderaan het inlogvenster, en je krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd.

 

 

 

Wat zijn al die afkortingen, ik kom er geen wijs uit…

 

Daar hebben we een apart topic voor.

 

 

 

Hoe werkt het quote systeem hier??

 

Je klikt op het knopje quote:

 

p_mq_add.gif

 

Dan wordt het knopje rood:

 

p_mq_remove.gif

 

Daarna klik op ‘reply’ naast het knopje van quote of anders op ‘reageer’ onderaan de pagina. De quote van die post komt dan automatisch in je post te staan.

Op deze manier kun je door bij meerdere posts op het ‘quote’ knopje aan te klikken ook meerdere quotes opnemen in je antwoord.

 

Goed idee! Ik sta achter je!

 

:sunglasses:

hartstikke duidelijk ik probeer het even uit