Eerste Preview van Civ IV

Hier al het commentaar op dit artikel op de frontpage.

chris als we jou ook niet hadden hadden we niks

die eerste shot zie je die poppetjes en dat paardje

ik denk dat dat paardje een hele kleine dwergpony is in vergelijkinh met het poppetje

maar goed dit is het eerste nog maar en het komt er beslist beter uit tezien hopen we maar wel leuk ik zit in spanning op meer

Het ma ginderdaad nog wel wat strakker en gelikter, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Eindelijk bevestiging, na al die jaren in spanning wachten op een vervolg komt onze grote droom uit, laten we een minuut stilte houden om dit fantastische moment te eerbieden.

 

 

:laughing: :stuck_out_tongue:

ik hou alles in de gaten eerst 2005 maar beginnen dan zitten we in het goeie jaar

of is er iemand met konekties in zweden

he jongens

er staat een pagina van het artikel civ 4 van pc gamer op fanatiks

voor blad ik ben al bezig geweest op het optehalen en keesbaar temaken maar het wil niet lukken [ zo goed ben ik niet ] is er misschien iemand van jullie die dat wel kan dan kunnen we dat artikel alvast lezen

HHHHHEEEEELLLLLLPPPPP :cry:

ik heb geprobeerd om hem hier teplakken of kopieren maar dat wil niet

Hier de samenvatting van CFC

In het Nederlands:

 

    -Hoofd Ontwikkeling: Sid Meier!!!-De computercodes voor Civ 4 zijn compleet nieuw en niet gebaseerd op oudere versies.

    -De 3D-engine zal zoomen mogelijk maken van world view tot city view!

    -Individuele units worden beter naarmate ze meer ervaring krijgen en kunnen hierbij bijvoorbeeld bonussen tegen bepaalde andere units krijgen of de mogelijkhed hebben om vijandige wegen te gebruiken.

    -Realistischer gevechtsresultaten.

    -Tech tree compleet veranderd met bijvoorbeeld meerdere paden tot dezelfde high-level techs. Je hoeft dus niet een strik pad te volgen.

    -Modding wordt makkelijker en uitgebreider.

    -Extra multiplayer diepgang.

     

    dit is beter nu weet ik waar ze het over hebben dat in en uitzoomen lijkt me een hele verbetering [ leuk ]

    de units gaan evolueren naar mate de strijd krijgen ze meer macht

    ik hoop niet zoiets als pokemon de vechtsenes lijken me ook leuk

    tech tree heel interessant en iets makkelijker lijkt

    en modding lijkt binnen mijn bereik te komen want nu staat er weer wat op fanetics van een download met nieuwe dingen en civelisaties

    ik zou niet weten hoe het moet

    P.S er staat ook een kleine afbeelding bij van het artikel over civ4 zou jij eens willen kijken of je dat kunt vergroten kan zodat we het kunnen lezen B.V.D. :rofl:

    dat gaat niet, daarvoor zul je het magazine moeten kopen :stuck_out_tongue:

    cris heeft al weer het nieuwste op de voor pagina [ engels ]

    dit is een nederlandse site misschien een tip om zulke meteen in het nederlands tevertalen

    trouwens is er niemand met konekties bij dat blad anders moeten we inviltreeeren misscjien een ideetje :twisted:

    cris je bent geweldig

    anders had er niks anders opgezeten dan naar school voor een curses engels maar na mijn morfine verslaving werkt het bovenin niet zo goed meer bedankt :grinning:

    :? oke…

    zit niet veel leven meer in je met zulke korte kommentaren

    of is de studie tezwaar :stuck_out_tongue:

    :laughing:

    inderdaad de studie vergt echt veel van je

    ideetje: slotje?