EINDELIJK!

EINDELIJK!!! Ik heb het!!! :laughing: Vorige week zag ik dat ze het bij Free Record Shop hadden, dus ik er heen. Het spel was binnen maar ze konden het niet vinden!! Had IK weer!! :angry: Balen dus, want ik zat er net als jullie al heeeeel lang op te wachten. Toen heb ik het maar besteld via internet en ja hoor, gisteren gebeld en ze hadden het! :stuck_out_tongue: Ziet er heel erg mooi uit, ga nu meteen beginnen, mij benieuwen. Wou het jullie toch ff laten weten. :wink:

Succes. <_

Bedankt Clint! :stuck_out_tongue:

ik heb hem nu ook meteen maar begonnen met de WWII conquest :laughing:

Ik moet zeggen dat ik die conquests nog niet zo heel leuk vind, maar dat kan ook komen omdat ik altijd het begin van een spel (eerste 100 beurten ofzo) het meest uitdagend vind.

Kan je hem op kazaa vinden ik niet ik had zo gehoopt van wel als je het wel vind laat het me weten a.u.b ik ben wanhopig :cry: (vraag niet waarom)

Hij is wel ergens te vinden, maar niet op Kazaa geloof ik, zal het weten te vertellen op het moment dat ik iets tegenkom. Het heeft in elk geval geen zin de cd te kopieren, iets wat in het verleden nog wel ging (deed ik zodat ik op meerdere locaties civ heb liggen).

 

Oh en trouwens…WAAROM?? <_<

Nou ik heb gewoon zin in die cenario’s te spelen en meer de nieuwe nieuwtjes ben ik wel benieuwd naar trouwens ik wil iets anders dan play the world alleen.

 

Ik vind het gewoon beter als het net echt lijkt tenminste dat vind ik.

het downloaden van spellen is illigaal en mag daarom niet :roll_eyes:

 

maar als je hem echt wilt hem zou je op deze site kunnen kijken.