embassy maken

Hallo mensen,

 

Ik heb even een dringende vraag: ik probeerde gisteren een embassy te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Het spel zegt dat je zodra je writing hebt uitgevonden een embassy kunt maken. Nu heb ik Writing al lang uitgevonden, de enige bekende Civ was toen Persia waar ik een embassy geplaatst heb (omdat je dan vanzelf een melding krijgt). Maar ondertussen heb ik nieuwe Civ leren kennen waar ik een embassy wil maken. Het spel zegt: Dan moet je dubbelklikken op het icon van de stad waar je een embassy kunt maken. Het is mij onduidelijk waar ik dit icon kan vinden en wat ik moet doen. Help, want het wordt tijd om strategische allianties aan te gaan anders word ik verslonden. :cry:

Je moet op de ster dubbelklikken van de hoofdstad van dat volk.

is me tot nu toe nog niet opgevallen. Maar voordat je het hele spel doorgrond ben je denk ik wel een poosje verder. Kan je dan op de map zien wat de hoofdstad is aan de hand van een ster of moet dat binnen het adviseursmenu?

he mike

je kunt het ook doen via spionage regts beneden in het hoekje dat kleine blokje met een E erin

Als je shift-e indrukt krijg je het espionage scherm voor je, daar kun je embassies bouwen en espionage missies uitvoeren.

Bedankt voor de reacties over embassies. Nog even een vraagje: Als je een agreement hebt met een andere Civ om niet te handelen met een een bepaalde Civ, hoe kan je dant dan weer ongedaan maken?

to mike:

 

Hmm nee dat gaat niet zomaar… zo’n onderhandeling duurt altijd 20 turns!

 

door middel van WAR te starten (met die gene waarje een verbond hebt voor boycot) kan je dat verhelpen!

Want als je WAR hebt met een civ . worden alle verbonden automatisch verbroken!

 

sux6!