En, valt er iets op?

Oke, game van me van een tijdje geleden, valt je iets op?

 

heel_vaag.JPG

Behalve de http:// in je bericht en de breedte van de screenie? Ff kijken… :stuck_out_tongue:

het heeft streepjes

het is leeg

Gebied wat je al wel geexplored hebt is nog zwart op de minimap.

dat streepjes wil zeggen dat ie grid aan heeft staan

o ik wist niet dat dat er in zat lijkt niet mooi

kan hij niet een hint geven

er zijn geen vogels ?

Grid is ook niet mooi en ik denk dat ik hem al goed had in mijn post. Op de minimap zie je een witlijnig vierkant. Dat is je huidige beeld. Op het huidige beeld heeft hij al van boven tot beneden geexplored, maar op de minimap zit er een stuk zwart in het midden van het vierkant. Dat klopt niet.

ja ik zie niks bizonders zo op het eerste gezicht kan niks ontdekken

ja want boven die warior is het ook al ontdekt en dat zie je inderdaad niet op die mini terug

der zit een swart gat tussen

PS mag ik die leuke resorses nog van je unvergivven

je hebt ze

waar zet ik dit neer unvergivven

 

sorry had readme niet gezien

oke geplaatst ga met een zien wat het oplevert

het werkt en het ligt in je postvak

Het was idd dat zwarte gebied op de minimap…Het is me opgevallen dat dat wel vaker gebeurt, nooit bij jezelf gezien?

Is me nog nooit opgevallen nee… Maar ik gebruik die minimap ook niet zoveel, alleen bij richting bepalen van exploring en uitbreiding.

nog nooit gezien

ik gebruik hem wel als ik snel ergens wil zien of stuk ergens heen wil hebben want dan duurt scrollen telang [ booten met soldaten naar een ander kontitent of zo ]

OK, deze dan (niet van mezelf trouwens):

 

sotd157.jpg

culture staat op nul ?

Nope, dat is logisch. Er zijn immers geen culture improvements in deze stad aanwezig. Kijk linksonder, nergens van die muzieknootjes…

nee het is vrij kaal in de stad

heb je mijnes nog gekregen ik heb nog wat vraagjes

Oke, dat heb ik ook nog nooit eerder gezien, tiles buiten je cultuurgrens bewerken, erg appart, wel handig. Nog zoiets, om te oefenen en voor de lol een one-city culture victory gedaan, dit was het resultaat.

 

huh.JPG

als je die tiles buiten het bereik van de stad bewerkt heeft dat adn geen evvekt

ik doe dat zo vaak want als een stad groeit is dat alvast klaar ook de wegen leg ik overal heen

FOUTJE VAN MIJ ?

Het gaat er om dat Unforgiven tiles bewerkt buiten de cultuurgrens…dat wil zeggen, dat er van die tiles food, shields en commerce komt…