Ervaringen met PTW

Ik heb geen ervaring met PTW, ik ga hem zowiezo kopen om op internet te kunnen spelen. Maar de vraag aan jullie is heel simpel: wat is jullie ractie?? :o

 

Hoe is de multyplayer, werkt het snel, heb je perse kabel nodig, zijn de servers goed. Hoe zit het met idele personen.

 

alle ervaringen zijn welkom :wink:

wel ga maar naar de site van hun zelf, daar staat de forum vol met klaagbrieven van gebruikers.

Het online spelen schijnt een nachtmerrie te zijn.

Heb het zelf geprobeerd en ben daar snel vanaf gestapt.

Lekker turnbased in m’n eigen tempo rules :wink:

 

Wat overigens wel irritant is, is dat mijn grootste vijand alle resources binnen handbereik heeft en ik niet eens een railroad kan aanleggen want ik heb geen coal !!

 

Ga weer es ff verder, kijken wanneeer ik in de pan wordt gehakt.

 

Wat me opviel was dat als ik bibjne een tech heb ( 10-20 turns) zodat ik een belangrijke wonder kan bouwen is er minstens 1 die me dan voor is.

Zelfs de zwakste beschaving die ik gedecimeerd heb tot 4 steden, doet sneller research dan dat ik max. kan halen.

 

Als er iemand hier iedeen over heeft …graag

 

cya, D_D

Heb begrepen dat inderdaad bij de MP iedereen er constant wordt afgeflikkerd, maar heb ook wat gelezen over firewalls, proxy etc. Patch zou in elk geval onderweg zijn, dus ff afwachten. WJ, nog ff niet kopen, download em anders zolang.

Had een pre-order gedaan bij EBGames en die stond nog op hold dus gecanceled. Scheelt weer $30 shipping costs.

 

Uhm, webmaster, zijn er hints waar hij gedownload kan worden?

Er zijn meerdere FTP sites waar ie op staat, ik zal nog ff checken voor een link. Normaal gesproken ben ik niet zo van de downloaderige, maar nu vind ik dat toch de beste optie. Ik wacht ff af tot de reacties beter zijn voor ik de officiele versie aanschaf.

Niet te veel praten hier over illegale zooi, beter over msn of met private message. Niet dat we er snel gezeik mee kunnen krijgen maar het staat gewoon niet zo leuk 8)

ik heb hem nu ook!!! nu alleen nog even uitproberen. maar als het goed is heb ik deze week een respectabele pc op me kamer staan dus dat wordt maar een weekje vrij nemen van school :grinning:

heb hem gespeeld en moet zeggen die turnbased is f*cking irritant gaat gewoon veel te snel maar ja dat zal wel anders ingesteld kunnen worden of niet soms? ga vanavond nog wel ff wat spelen misschien dat ik nog wel tegen een van jullie kan spelen?

Ik neem aan dat je Turnless bedoelt?

ja dat bedoel ik ja. is echt irri of niet soms?

Jawel, maar je kunt de tijd van de turns wel bepalen dmv snelheid instellen. Ik vind het vervolgens wel weer een uitdaging aangezien ik altijd vrij snel speel. (niet zo’n nadenker en uitzoeker, waarschijnlijk is dit bijv. voor Vix weer moeilijker aangezien zij graag met SCHEMAATJES :stuck_out_tongue: werkt. Dit bedoel ik overigens verder wel serieus zo. Voor iemand die gewend is snel te spelen is turnless meer uitdaging dan voor iemand die startegisch blijft nadenken en zijn/haar turns meer tijd geeft normaal gesproken)

(Clint bekijkt z’n eigen mail nog ff)

 

Conclusie dus, nee ik vind het niet zo irri als jij zegt, hoewel ik me het wel helemaal kan voorsatellen als je gewend bent op een bepaalde manier te spelen.

(Politiek goed verwoord vind ik zelluf, D66 kan hier wel iets mee) 8)

ja nou ik ben echt een denker ben soms wel een half uur bezig met een beurt maar jah dat krijg je als je een strateeg bent he 8)

Precies, en dan kan ik me absoluut voorstellen dat turnless niet je favoriet is. Ik ben meer van het betere hak- en maaiwerk, zelfs als ik me diplomatiek gedraag. :wink:

en dat is het mooie van civilization het kan allebei en deze twee combinaties samen in een team zijn erg dodelijk. :grinning:

Klinkt als een uitnodiging. :twisted:

misschien in de toekomst als ik een beetje ervaringen opgedaan heb met multi civven. maar het lijkt me wel leuk om dan twee tegen twee te doen ofzo. alles gratis uitwisselen of elkaar stiekum verraden :twisted:

De conclusie uit dit topic is dus: het is een erg leuke add-on voor single player, maar voor multi-player zullen we moeten w88 op de patch.

 

Voor mij is het helemaal niet weggelegt dat meer-speler, want ik heb nog 56K :evil:

word toch tijd dat je kabel krijgt WJ anders word het niks voor je.

Jah heb je geheel gelijk in, de telefoonkosten zijn erg hoog.

 

Maja dat betalen de ouwe lui wel, en als armlastige student ben ik niet in staat genoeg liquide middelen te verzamelen om kabel te kunnen betalen

helaas :cry: