Ervaringen met PTW

Ik heb geen ervaring met PTW, ik ga hem zowiezo kopen om op internet te kunnen spelen. Maar de vraag aan jullie is heel simpel: wat is jullie ractie?? :o

 

Hoe is de multyplayer, werkt het snel, heb je perse kabel nodig, zijn de servers goed. Hoe zit het met idele personen.

 

alle ervaringen zijn welkom :wink:

wel ga maar naar de site van hun zelf, daar staat de forum vol met klaagbrieven van gebruikers.

Het online spelen schijnt een nachtmerrie te zijn.

Heb het zelf geprobeerd en ben daar snel vanaf gestapt.

Lekker turnbased in m’n eigen tempo rules :wink:

 

Wat overigens wel irritant is, is dat mijn grootste vijand alle resources binnen handbereik heeft en ik niet eens een railroad kan aanleggen want ik heb geen coal !!

 

Ga weer es ff verder, kijken wanneeer ik in de pan wordt gehakt.

 

Wat me opviel was dat als ik bibjne een tech heb ( 10-20 turns) zodat ik een belangrijke wonder kan bouwen is er minstens 1 die me dan voor is.

Zelfs de zwakste beschaving die ik gedecimeerd heb tot 4 steden, doet sneller research dan dat ik max. kan halen.

 

Als er iemand hier iedeen over heeft …graag

 

cya, D_D

Heb begrepen dat inderdaad bij de MP iedereen er constant wordt afgeflikkerd, maar heb ook wat gelezen over firewalls, proxy etc. Patch zou in elk geval onderweg zijn, dus ff afwachten. WJ, nog ff niet kopen, download em anders zolang.

Had een pre-order gedaan bij EBGames en die stond nog op hold dus gecanceled. Scheelt weer $30 shipping costs.

 

Uhm, webmaster, zijn er hints waar hij gedownload kan worden?

Er zijn meerdere FTP sites waar ie op staat, ik zal nog ff checken voor een link. Normaal gesproken ben ik niet zo van de downloaderige, maar nu vind ik dat toch de beste optie. Ik wacht ff af tot de reacties beter zijn voor ik de officiele versie aanschaf.

Niet te veel praten hier over illegale zooi, beter over msn of met private message. Niet dat we er snel gezeik mee kunnen krijgen maar het staat gewoon niet zo leuk 8)