Forum update

Ik de forumsoftware maar weer eens geupdate met een niewe versie. Nadere uitleg over de neiuwe functies volgt nog, ben nu nog bezig met het kloppend maken en alle foutjes eruit halen…

 

Edit:

De foutjes zijn er geloof ik een beetje uit nu, er zijn een hoop nieuwe functies bijgekomen, ik zal er een paar noemen:

  • Je kunt wanneer je post er nu voor kiezen om een ‘echte’ textverweker te hebben (dus dat je meteen ziet hoe je text eruit komt zien, vetgedrukt bijv. of schuin etc.). Deze optie kun je activeren door naar ‘instellingen’ te gaan, en dan onder Opties naar ‘Forum Instellingen’. Onderaan de pagina kun je dan kiezen om ipv de ‘Standaard editor’ de ‘Rich Text Editor’ te kiezen.

  • Het forum houdt nu per topic bij wat je al gelezen hebt en wat niet. Vroeger als je een forum bezocht had waren ook meteen alle topics en dat forum gelezen, nu niet meer. Het gevolg is wel dat het forum nu denkt dat je nog niets hebt gelezen, dus je moet even alle fora afgaan en dan rechts boven op ‘Forum Opties’ klikken en dan ‘Markeer forum als gelezen en keer terug’ aan te klikken. Vanaf nu houdt het forum netjes bij wat je al hebt gelezen en wat niet :grinning:

  • Er is nu een nuttige versie van de ‘Assistent’ (rechtsboven in het balkje). Probeer maar uit, erg handig.