Ga je Civilization 4 kopen?

Nou, wat vinden jullie ervan? Gaan jullie hem kopen, of hebben jullie hem al? Ik heb hem iig geval binnenkort…

ga hem wel kopen. maar heb de gratis versie alwel binnen. nog niet mee begonnen. er komen de laatste tijd te veel goede spellen uit.

 

fifa2006, football manager 2006, call of duty 2, civilization. en nog een ton andere games die ik allemaal aan het spelen ben of ga spelen :o

 

btw jij bent CrisT op GoT? :stuck_out_tongue: odan is my name :grinning:

jes ik ben CrisT :laughing:

hangt ook een beetje van men liefe neefje af

maar hebben zal ik hem

op welke manier ook

Ik kan em al downloaden maar ik wacht rustig af tot dynabyte me een berichtje stuurt dat ik hem op kan halen…

Ha, bij UPS staat nu dit:

 

7:51 's morgens UTRECHT, NL OUT FOR DELIVERY

 

Dus binnen nu en een uurtje heb ik mn Civ IV!

:laughing: :sunglasses:

heel veel plesier er mee cris

set hem op en kom maar met tips en vragen het is wel heel erg wennen de kleuren en setten enzo

maar siet er wel versgrikkelek mooi uit

Had ik hem net binnen, moest ik naar college… maar ben nu terug en heb ff een uurtje gespeeld, erg cool…

 

Uiteraard heb ik ipv de normale tech poster de franse meegeleverd gekregen… hoe krijgen ze het voor elkaar :laughing: . Maar meteen de engelse aangevraagd…

Gistermiddag telefoontje van de dynabyte, daar hebben ze em.

Ik zal het doorvoeren op de Frontpage…

Ben er achtergekomen dat mijn intel grafische kaart het niet aankan. Zal dus nog ff wachten met kopen.

Precies ja, kwam er ook achter op mn werk… daar hebben we alleen maar Dell compu’s met Intel chips… zie je dus alleen maar ipv land zwart en van alle leiders zie je alleen hun ogen en mond… :angry:

Het is wel deels op te lossen, alleen niet bevredigend…

media markt is hij te koop 39 euro

alloa civvers :laughing:

 

39 euro? KOPEN !! :laughing:

 

ik had ;m al illegaal… haha maarre ik wil 'm ook wel origineel! ceker de moeite waard!

 

heb net weer ff gespeeld… damn zo verslavend en mooi! ‘zucht’.

 

Speel ze :laughing:

 

Bedoel je het naar de editor gaan, fow uitzetten en weer terug naar het spel?

he sir ivo

sulke dingen mogen we niet seggen van cris

bang voor de AIVD

Net gedaan; Bart Smit, E45. Te ongeduldig om verder te shoppen.

(Ik heb nu eenmaal een hekel aan MediaMarkt…)

Ik heb hem vanavond bij de MediaMarkt in Utrecht opgepikt voor 39,-…

 

Ik zag Chris met Civ4 in de weer bij ons op het werk, ik wist niet eens dat hij deze week al uit zo komen, shame on me… :grinning:

 

Naar wat ik gelezen heb, hebben ze precies een aantal dingen aangepast die ik niet prettig vond aan Civ3. En het is natuurlijk weer een stuk mooier, gestroomlijnder ?n een goeie multiplayer! Ik ga hem n? installeren en “even” spelen… :grinning:

Studenten zullen langer studeren, scholieren zullen blijven zitten, relaties gaan stuk lopen, levens gaan instorten…civilization is zo verslavend dat het weer meer kapot gaat maken dan je lief is :roll_eyes: :rofl:

 

Er is hoop :wink: