Mich zat gedeeltelijk in goede richting trouwens
The highest mountain on our planet, measured from its base 4,931 m below the sea surface, is Mauna Loa, Hawaii’s tallest mountain, which rises to 4,169 m above sea level.
echt niet, die is goed
Nee hoor, Kilimanjaro. BOVEN de grond dan.
Is het dan toch de K2 wat ik gelezen heb dat die hoger zou zijn?
Onder water klimmen is niet erg prettig, dus ikke als klimmer nie weten. Moet er als tegenwoordige hobby (duiken) toch maar eens naar gaan kijken.
en er zijn trouwens troggen waarvan men geen idee heeft hoe diep die zijn, dus.
Chimborazo
maar men weet hoe hoog deze berg is, dus ligt hij niet in in van je troggen. Ook ius de top boven zeeniveau
en K2 is ook niet hoger dan everest, pure hoogte gezien dan he. Top van Everest ligt hjet hoogst van alle bergen, maar da vroeg ik niet.
Je beschouwt een deel van een gebregte een single berg. Van voet tot top en dan de hoogste…
hint: het is een vulkaan
Begrijp ik overigens dat we gewoon mogen cheaten door Internet te gebruiken?? Ik dacht dat jullie daar niet van hielden?
de dipste trog is de marianentrog…
En als je de Olympus bedoelt, die is op Mars
De meeste dingen doe ik uit de kop, evenals mijn vragen verzinnen. Alles wat ik vraag, wist uit uit mijn kop (Zelf Ramses, de 3 pharaoh van de 19e dynastie), maar de vragen worden zo specifiek, bij die van Mich was ik zwaar aan het googlen ja
Vragen verzin ik allemaal zelf, maar die vragen van Unforgiven zijn wel erg moeilijk…
Zijn net dingen die ik weet, is net andersom als jij de vragen stelt