GAME II: raad de quote en post een nieuwe

Bijvoorbeeld:

 

Q1: The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his.

A1: General George S. Patton

 

Q2: It’s not hard to be a dickhead; you just make sure your head is a dick and that it is attached to your neck.

A2 = Robin Williams in “Patch Adams”

 

Nu een wat makkelijkere:

Q3 = In Sicily, women are more dangerous than shotguns.

A3 = Fabrizio in The Godfather van Francis Ford Coppola

 

Q4 = Here’s the plan: We get the warhead and we hold the world ransom for…One million dollars!

@ Chris: I’m impressed!

 

A4 = Dr Evil (Mike Myers) in Austin Powers 1: International man of mystery

 

Q5 = OK, what’s the speed of dark?

Volgens mij Steven Wright.

 

Ok, hier komt ie als ie goed was in elk geval: “Vette pech voor de kabouters”

Haha

 

A6 (“Vette pech voor de kabouters” ) is natuurlijk de meest briljante cabaretier van Nederland, Hans Teeuwen!!!

 

Dan nu natuurlijk:

Q7: “Wat is het verschil tussen een fles zonnebrandolie en een illegale turk?”

Theo Maassen :laughing:

Sir Ivo heeft geen nieuwe gepost :o

dus doe ik dat ff, een makkelijke:

 

Q8 = You see, wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in New York and his head is meowing in Los Angeles. Do you understand this? And radio operates exactly the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is that there is no cat.

A8 = Ah, das natuurlijk Einstein

 

Q9 = Oke, moeilijke: “You’ve got your varitable pick of the litter, you can choose from all kinds of guys who have no idea how to please you.”

iemand starwarsachtig toch?

 

A9 = Obi-Wan Kenobi?

 

if so

 

Q10 = Ik zat te denken dat volgens mij niet de moraliteit van de samenleving haar vooruitgang bepaalt, maar juist haar immoraliteit en haar verdorvenheid. En de vitaliteit of de verandering van de samenleving is nooit beheerst geweest door het goede of het deugdzame in de ideele of platonische zin van de moraal of in de objectieve zin van de wetenschap en techniek. En de sturende impuls is de losbandigheid of het nu die van de beelden is, de ideeen of de tekens dat maakt niet uit. De rationele systemen van de moraal beheersen alleen de lineaire evolutie, de zichtbare geschiedenis. Maar de fundamentele energie die zelf deze dingen aandrijft, ja… die komt volgens mij heel ergens anders vandaan.

 

Easy, het is uit mijn hoofd, dus vergeef me foutjes…

Niet om het een of ander…Das niet het goeie antwoord. Dat Starwars heeft er wel mee te maken, maar op een andere manier… :stuck_out_tongue:

 

Q10, is die uit het engels vertaald of is die serieus zo ongeveer in het Nederlands gezegd? Komt mij niet bekend voor…Boudewijn Buch???

ow, dan zat ik fout. Jij ook, is echt zo gezegd ja. Mijn Engelse vertalingen zouden namelijk beter izjn… :stuck_out_tongue:

Mijn quote, zal em maar zeggen is van Triumph the insult comic dog op de star wars premiere van attack of the clones, leuk filmpje, moet je downloaden

En volgens mij haalt Unforgiven met zijn laatste post weer twee draden door elkaar :rofl:

Mijne was van Theo Maassen.

 

Nee, ik zit alleen met da spel in me kop :laughing:

Oke, heb ook nog een leuke:

 

“Ik heb een neef die is een nicht, die komt gelopen uit Maastricht, met carnaval dan zit ie uren bij de buren. Hij heeft twee gaatjes laten boren in zijn oren met een boor, hij was geboren zonder gaatjes in zijn oren.”

Toon Hermans ofzo?? (geen idee eerlijk gezegd)

Nope, is van een veel jongere caberatier, mijn persoonlijke lievelings caberatier om eerlijk te zijn.

Moet Herman Finkers zijn dan…