Gamespy titlefight

Keek net weer ff op gamespy:

Doom: 6013 votes

SMB3: 6010 votes.

 

Civ3 verloor van SMB3 omdat Civ geen klassieker was, echter SMB3 ook niet, IMO. SMB1 zal veel stemmen hebben geholpen, maar ja dan zou Civ 1 dat ook moeten hebben gedaan…

 

Maar waar ik het echt over wil hebben: Als DOOM geen classic meer is dan weet ik het inet meer… SMB moet eruit deze ronde, DOOM is de vader van de shoot 'm ups (opa?). Doom moet door en hoop ik tegen D2 in de finals.

 

je moet wel registreren en inloggen om te stemmen… Is om taferelen zoals voorheen te voorkomen…

 

 

pfff FAT chance, D2 staat zwaar achter tegen HL… damn

Er zijn natuurlijk altijd van die irritante gasten die op de een of andere manier er voor zorgen dat ze zo vaak kunnen stemmen als ze maar willen. Zelfs de grootste classics zijn niet bestand tegen dat soort idioten. Helaas… :angry:

Jawel, in deze rondes wel, je kunt alleen stemmen met een account daar. De Diablo en Halo overwinningen zijn vernietigd en opnieuw zijn die matches gespeeld. D2 redde het weer, HALO niet

Zo, heb ook ff gestemd voor Doom. SMB III :wacko: is toch ECHT niet te verglijken met DOOM. Doom is HET begin geweest voor zo ongeveer alle shoot-um ups die we nu kennen (Quake I-II-III, Unreal, Half-life enz.)

 

naja ik heb gestemd en meer kan ik niet doen…

Precies, ik zou wel eens willen weten of DOOM de winnaar van de andere halve finale kan verslaan (beiden relatief nieuw), waarschijnlijk HL…

 

Opa versus kleinkind…