Gastenboek

Ik heb een gastenboek in het leven geroepen voor mensen die wel wat willen zeggen, maar geen lid willen worden…

 

Natuurlijk kunnen leden ook posten :laughing:

Hoi

 

wave0002.gif

super bericht sejanus :wink:

 

maar ff serieus word gewoon lid iedereen is een stuk gezelliger :wink:

En ik maar denken dat het hier al gezellig genoeg was met mijn verschillende persoonlijkheden :laughing:

he mede civ fanaten

ik heb een vraagje of voorstel hoe je het ook maar bekijkt

ik speel al jaren civ van af civ 1

ik lees jullie site ook al jaren en het is beter dan die engelse ook omdat ik die bijna niet beheers

dus ik kan wel zeggen dat ik een wat gevordere speler ben

van forums en hoe het moet hoe je berichtje moet plaatsen wat een topic is en veel meer van dat soort dingen heb ik geen verstand

dan is mijn IQ net zo groot als mijn schoenmaat

wat ik graag zou willen zien is een paginaatje met een uit leg en een beetje vertaling van de engelse woorden en hoe je dat forum moet gebruiken

hoe krijg je er zone gezichtje in en meer van dat soort dingen

het heeft dus bij mij tijden geduurd voor ik hier wat kon schrijven om dat ik nergens lees dat je eerst lid moet worden is voor mij geen bezwaar

maar je moet het maar even weten

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

dit doet niks af aan jullie site die vind ik geweldig genoeg en mooi

bijvoorbaat dank

                              [ leek ] johan kruk

Is wel een goed idd om een soort van handleiding voor het forum te maken, ik denk dat ik dat maar meteen doe met het inrichten van het nieuwe forum

 

Verder: hartelijk welkom bij DutchCiv :laughing: !!

 

Je zou natuurlijk ook gewoon mee kunnen lullen (zoals je inmiddels doet overigens :roll: ) ipv alleen maar te lezen hier. Voegt altijd wat toe.

he chris

het gaat me nu uitstekend af vind je ook niet

                                        kruk