Geen resources

Ik heb een map gemaakt & alle resources erop gezet…

 

Nu wil ik het spel gaan spelen en komt er bijv GEEN paard te staan op de plek waar ik hem heb neergezet… hoe kan dat ?

 

Alle andere type resources (die vanaf het begin beschikbaar zijn) zet hij er wel keurig al neer…

 

Snap er nix van…

Heb je wel de technologie al om paarden te kunnen zien ontwikkeld?

Als je daarmee bedoelt of ik al technologie heb om bijv ruiters te maken… nee… en als het daaraan ligt…

 

Bedankt, want daar had ik niet bij stil gestaan…

als ik een spel speel dan staan de paarden er meteen op en kun je er een weg naar toeleggen en dan de cavelerie maken

maar dat zijn standard spellen ik weet niet hoe het is bij zelf gemaakte spellen

In principe is er geen verschil, tenzij je de tech-tree verandert natuurlijk…

volgens mij zijn paarden pas zichtbaar na Horseback Riding, maar er hangt me vaag iets bij dat dit bij alle resources is behalve paarden… Maar dat weet ik niet zeker… Als je na Horseback riding nog geen paarden ziet, dan is er zeker iets mis.

Paarden verschijnen als je een bepaalde technologie is uitgevonden…

zie boven: Horseback Riding

ik speel nu ook een spel met de gewone wereld map maar de paarden staan er steeds van het begin in alleen andere dingen komen pas als ik ze heb uitgevonden

paarden verschijnen als je het wiel hebt uitgevonden unforgiven :roll:

maar als bij kruk de paarden er vanaf het begin al staan moet dat betekenen dat hij the wheel al aan het begin heeft :?

Klopt, ik zit er inderdaad naast… Da kan dus ook, haha!