Geen stadsnamen

Hallo,

 

Ik kan de namen van mijn steden niet lezen. Ik zie alleen lichtblauwe lijntjes. Ik kan ook niet zien hoe groot de stad is, welke religie ze aanhangt of de naam van wat ze net bouwt (het tekeningetje van bv een settler wel). Kan iemand me zeggen hoe ik dit probleem oplos?

Is de rest van het spel wel goed zichtbaar? En ben je toevallig net te ver ingezoomd (muiswiel), want dan laat civ 4 de stadsnamen en grootte weg (is de bedoeling dus).

 

De rest is wel goed zichtbaar (en leesbaar). En zelfs als ik maximaal uitzoom zie ik de stadsnamen niet.

hmmm, dan weet ik het ook niet meer… :cry: . Heb je wel de nieuwste driver voor je videokaart?

 

Ik heb dit op een ander forum gezien, ook door jou gepost denk ik, en dan begrijp ik het wel, ik denk dat je het font niet hebt wat er nodig is (lettertype), alleen hoe je het moet oplossen… geen idee, wellicht helpt het als je het spel opnieuw installeert.

 

Ik heb de nieuwste driver van mijn videokaart geinstalleerd en nu werkt het! Bedankt!

Misschien moet je dat ook eens proberen. Opnieuw installeren van het spel werkte bij mij nl. niet.

super!