geouwehoer

er was toch een overschot aan leraren

er waren teveel kun je niet switsen

Ik doe werktuigbouwkunde en duaal een opleiding tot eerstegaads natuurkunde docent erbij… Dus switchen hoeft niet, maar voor leraren blijft er altijd wel werk. Maar of ik dat word…

hem leraar moeilijk hoor vooral met leerlingen zoals ik was

maar wel een lange vakantie dat lokt wel denk ik

Ik was ook een klotekind. Ik MOET van mijn oude natuurkunde leraar bij hem stage komen lopen. Volgens mij zet ie heel de klas alvast tegen me op dan, haha. Kon ik altijd wel goed mee overweg, met die vent.

vroeger ook nogal wat uitgevreten dus voor tips

ik was al vroeg aan het werk onder schooltijd en had het razend druk op de markt dus 6 jaar over gedaan en bij mijn diploma jaaa

hebben ze me uitgeswaait zo blij waren ze want ik was er bijna nooit en zette de vrachtwagen voor school terwijl ik nog geen 16 was dus dan weetje je het wel

Veel mensen verwachten dat ik als ik geschiedenis heb gedaan ook voor de klas kom, om de doodsimpele reden dat ze niets anders voor een historicus kunnen bedenken :? . No way dat ik op een middelbare school les ga geven, dan leer ik nog liever verder om aan de universiteit te kunnen werken…

oke michello

je kunt ook nog in een stoffig archief terecht komen

welke geschiedenis bestudeer je eigenlijk er zijn zoveel denk ik

je kunt onmogelijk alles leren

alles is idd onmogelijk, zit zelf aan militaire geschiedenis te denken, maar dat weet ik nog niet zeker omdat die afdeling nog niet klaar is in Utrecht…

 

Ik ga ook niet in een stoffig archief werken :stuck_out_tongue: , een baantje aan een buitenlandse universiteit lijkt me wel wat, Bali ofzo :laughing:

hem

bali : mooi land, warm ,lekker eten, V.O.C

TSUNAMI`S ----AARDBEVINGEN BOSJESMANNEN MENSENETERS

heel interesant is wel wat

schieten ze daar nog met pijl en boog dan is er weinig militere traditie

kun je die lui misschien nog wat leren van je civ ervaring en upgraden